• Anonym (Sårad­)
    Fri 21 Feb 2020 08:54
    3994 visningar
    32 svar
    -4
    32
    3994

    Han hade stånd på dansgolvet

    Har någon annan kvinna här varit med om samma sak som hände mig nyligen?

    Jag blev uppbjuden till dans av en man och även om det inte var direkt en tryckare så händer det ju mellanåt att man kommer åt varandra. Ibland stöter man ju i ett annat par på dansgolvet och då kan det hända att man trycks mot varandra. Om än kort och tillfälligt. Det som hände mig under den här dansen var att jag kände att han hade ett tydligt stånd. Jag tyckte det var mycket obehagligt och inget som jag hade inbjudit till på något sätt. Det kändes ovälkommet och jag kände mig trängd och nästintill antastad. Kan det här liknas vid ett övergrepp? 
    Är det ok att anmäla en man som har stånd på dansgolvet? Vem vänder man sig till i såfall? Ordningsvakter på plats eller? Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Han hade stånd på dansgolvet
  • Anonym (E)
    Fri 21 Feb 2020 08:55
    #1

    Fredag igen...om än tidigt

  • Anonym (sara)
    Fri 21 Feb 2020 09:09
    #2
    +4

    Min man får stånd av vibrationerna när vi dansar. Även när han cyklar och annat. Upplever du obehag så avlägsna dig, förstör inte livet för en man bara så.

  • Anonym (Nä du)
    Fri 21 Feb 2020 09:11
    #3
    +2

    Eller så va det du som ofredade honom genom att komma åt hans penis. Nästa gång du dansar så får du helt enkelt se till att inte komma åt andra människors organ. Kvinnor kan också bli anmälda. 

  • Anonym (lll)
    Fri 21 Feb 2020 09:13
    #4
    +2

    Lite överkänslig är du nog. Det är väl bara att tacka för sig och lämna dansgolvet om du tyckte att hans organ kom för nära dig. 

  • Fri 21 Feb 2020 09:15
    #5
    +3

    Tror nog varenda man haft stånd på dansgolvet, speciellt vid tryckare

  • Fri 21 Feb 2020 09:39
    #6

    Om du kände dig antastad varför gick du inte bara? Svårare än så är de inte.

  • Fri 21 Feb 2020 09:44
    #7
    +3

    Håller med de andra svaren här, stånd är inget man kan styra så exakt över, han kan mycket väl bara ha varit väldigt kissnödig.

    Anmäler du det så får du vara beredd på att bli anmäld om du har styva bröstvårtor.

  • Anonym (fånig­t)
    Fri 21 Feb 2020 09:45
    #8
    +1
    Anonym (Sårad) skrev 2020-02-21 08:54:55 följande:

    Har någon annan kvinna här varit med om samma sak som hände mig nyligen?

    Jag blev uppbjuden till dans av en man och även om det inte var direkt en tryckare så händer det ju mellanåt att man kommer åt varandra. Ibland stöter man ju i ett annat par på dansgolvet och då kan det hända att man trycks mot varandra. Om än kort och tillfälligt. Det som hände mig under den här dansen var att jag kände att han hade ett tydligt stånd. Jag tyckte det var mycket obehagligt och inget som jag hade inbjudit till på något sätt. Det kändes ovälkommet och jag kände mig trängd och nästintill antastad. Kan det här liknas vid ett övergrepp? 
    Är det ok att anmäla en man som har stånd på dansgolvet? Vem vänder man sig till i såfall? Ordningsvakter på plats eller? Vad tycker ni?


    Hur kan du ha nicket "Sårad"? Blev du ledsen för att han blev upphetsad? Som någon nämnde så kan det även ha berott på andra saker än just sex. Tryckte han sig mot dig, la händerna på dig, glodde på dig upp och ner? På ett dansgolv brukar det vara trångt. Om du tyckte det var obehagligt så lämnar man. Följde han efter dig och var obehaglig så går man till vakterna på plats. Men att i efterhand anmäla att en man råkat komma nära dig med sitt stånd på ett dansgolv.. Nja.. Fånigt tycker jag.
  • Anonym (Wtf)
    Fri 21 Feb 2020 09:54
    #9
    +1

    Varför kom du åt hans organ? Han skulle anmäla dig, inte tvärtom.

  • Fri 21 Feb 2020 11:50
    #10
    +3

    Aftonbladet Supernytt.
    Man fick stånd på dansgolvet blev polisanmäld hoppas du skojar..

    Herre jävlar då skulle varenda man bli anmäld för man kan få stånd bara sådär även om man är på ICA och handlar..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Han hade stånd på dansgolvet