• Gulligagudrun

    Hitta tillbaka till kärlek

    Inlägget kan ha hamnat i fel kategori , har inte varit aktiv här på 10 år ????.

    Men nu behöver jag lite stöttning, vi är en familj på 4. Barnen är i dag 16 och 11, vi har left ett bra liv, inga jättebråk, otrohet eller andra kriser. Pappan och det stora barnet har däremot nött på varandra mkt genom tonåren så pass att det blivit lite " nu orkar jag inte med det här från hans sida , min man alltså. Jag var sjukskriven 5 år pga utmattningsdepression och svår ångest vilket gjorde att jag var väldigt passiv hemma, sov mkt så han drog ett jätte lass. Det var lite bakgrund, ganska nyligen och efter många " vad är det du tänker på" , hur mår du osv så kryper det fram att han tappat känslor för mej.. panik, visst han har varit lite tillbaka dragen osv men senaste halvåret har han haft det tufft på jobbet och där runt omkring så jag kunde intt ana, mitt liv tog typ slut när han sa så, 20 år tillsammans. Han vill dock jobba på att hitta känslan igen, vill inte skiljas innan vi har försökt att hitta knapparna igen så att säga, vi har tom börjat i par terpi vilket är stort för honom så viljan finns. Så nu vill jag veta era erfarenher av lika sitts, tankar, hur hittar vi tillbaka, bra tips till mej att " hålla " ihop mina känslor och inte " tjata" fram ngt så det skiter sej totalt . Lite glada hejjarop och hopp om liv, e en sån människa som kan grubbla ihjäl mej ?

Svar på tråden Hitta tillbaka till kärlek