• Anonym (McCarthy)

    Daskande testiklar

    Kvinnor: Stör ni er på att testiklarna daskar i?

    Speciellt när man knullar bakifrån men även i missionären, så daskar ju testiklarna i vid varje stöt. Jag tänkte inte så mycket på det där, men så var jag med en tjej som tyckte det var så obehagligt att hon bara ville sitta ovanpå.

  • Svar på tråden Daskande testiklar
  • Anonym (Gift kvinna)

    Är ju bara skönt att känna två tunga välfyllda stenar som slår mot en och tänka på att innehållet snart kommer i mig.

  • Anonym (H)

    Kunde inte bry mig mindre. Varken osexigt eller tändande. Det är typ lika naturligt som muttpruttar, skinkor som dallrar, bröst som guppar, fett på magen som rör sig, osv under sex.. Det är en del av kroppen som rör sig när man har sex.

  • Man 41år

    Kan uppleva att tjejen tycker om det när man kör bakifrån, som en extra stimulans av fittan kan jag tänka mig. Tyvärr tycker jag det kan göra ganska ont när dom slår i, så det är inte direkt njutbart för en annan.

  • Nicke989
    Anonym (H) skrev 2020-02-22 10:30:15 följande:

    Kunde inte bry mig mindre. Varken osexigt eller tändande. Det är typ lika naturligt som muttpruttar, skinkor som dallrar, bröst som guppar, fett på magen som rör sig, osv under sex.. Det är en del av kroppen som rör sig när man har sex.


    Lika naturligt är det och jag bryr mig inte om att min pung daskar emot. Bröst som guppar och sånt är ju däremot riktigt upphetsande, så det spelar stor roll (fast positiv).
  • Anonym (J)

    Bakifrån är det bara en stor fördel. Oftast träffar det på klitoris med en liten klatsch vilket bara förhöjer njutningen.

  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (J) skrev 2020-02-22 11:44:50 följande:

    Bakifrån är det bara en stor fördel. Oftast träffar det på klitoris med en liten klatsch vilket bara förhöjer njutningen.


    Instämmer! Ljuvligt,speciellt när min make ser på!
  • Anonym (Nja)

    Det är inte direkt sexigt, men inte allt för störande heller. Nu var det många år sen sist, min man har en fast, mysig liten pung

  • Anonym (H)
    Nicke989 skrev 2020-02-22 11:25:51 följande:

    Lika naturligt är det och jag bryr mig inte om att min pung daskar emot. Bröst som guppar och sånt är ju däremot riktigt upphetsande, så det spelar stor roll (fast positiv).


    Fortfarande naturligt och fortfarande inget man kan styra över.
  • Anonym (F)

    Jag tycker det känns skönt och blir mer upphetsad av det

  • Anonym (Kim)

    Det är så jäkla skönt med daskandet. Å ljudet! Superskönt!

  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (J) skrev 2020-02-22 11:44:50 följande:
    Bakifrån är det bara en stor fördel. Oftast träffar det på klitoris med en liten klatsch vilket bara förhöjer njutningen. smile1.gif
    Jo, men eller hur?
    Mycket upphetsande ljud också...
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2020-02-22 10:05:37 följande:

    Är ju bara skönt att känna två tunga välfyllda stenar som slår mot en och tänka på att innehållet snart kommer i mig.


    Underbar kommentar.
  • Wagner

    Med tanke på att pungen tenderar att sjunka nedåt med tiden så daskar det mer och mer dessutom. Numera är min pung en riktig hängpung. Så var det inte för 20 år sen. Det är som det är. Man blir äldre.

Svar på tråden Daskande testiklar