• Anonym (Namna­m)
    Sat 22 Feb 2020 18:36
    89 visningar
    6 svar
    6
    89

    Behöver hjälp med killen jag träffar/träffade

    Hej, som rubriken lyder behöver jag hjälp ang en kille jag träffade som jag nyligen tagit upp kontakten med.

    Jag och han träffades i 3 månader. I början var han världens finaste kille som visade helt underbara sidor av sig. Så fort vi låg första gången tyckte han att vi var för olika och ville helt plötsligt bryta kontakten, och visade i samband med detta helt andra sidor än de han tidigare hade. Jag lyckades trots allt övertyga honom att ge honom en chans och vi började ses igen, dock började han bete sig väldigt annorlunda jämfört med hur han hade innan vi låg. Han blev helt enkelt en annan människa.

    I samband med att jag blev allt mer besviken på honom bestämde jag mig att resa bort i försök att glömma bort honom. Så fort jag kom hans fina sidor fram igen. Han var supergulliga mot mig och väldigt kärleksfull och jag blev allt mer kär i honom. När jag kom hem försvann dock dessa sidor lika fort.

    I slutändan fick jag nog och konfronterade honom varpå han svarade att ?du är inte min flickvän för att förtjäna min kärlek? och ?vi var aldrig ens exklusiva?. Vi bröt därmed kontakten vilket resulterade i 2 veckors helvette för mig där jag grät varje kväll och kände mig som absolut skit.

    Nu är han återigen tillbaka i mitt liv, men jag vet inte vad jag borde göra. Han skämtade exempelvis om att han skulle på dejt häromdagen och när jag blev chockad sa han att han gör som han vill. Han vet att jag varit kär i honom och ändå är han såhär grym.

    Vad borde jag göra? Uppskattar all hjälp jag kan få??

  • Svar på tråden Behöver hjälp med killen jag träffar/träffade
  • LukasX
    Sat 22 Feb 2020 18:38
    #1
    +1

    Varför låter du honom bli en del av ditt liv igen? Du vet väl vem han är vid detta laget?

  • Anonym (mmm)
    Sat 22 Feb 2020 18:44
    #2

    Men det är väl bara att inte umgås! 

  • neverp­reggo
    Sat 22 Feb 2020 18:47
    #3

    Han är en idiot som bara vill ligga. Blocka och inse att du är kär i sidor som inte ens är hans riktiga jag.

  • Anonym (Hm)
    Sat 22 Feb 2020 18:55
    #4

    Skit i honom o gå vidare är mitt råd

  • Anonym (JS)
    Sun 23 Feb 2020 08:00
    #5

    Jag har också träffat den typen av kille som först är gullig innan sex sen visar konstiga sidor och slutar skrivs/svara för att några veckor senare höra av sig och vara gullig igen osv.

    Senast var i somras men efter de upprepat sig 2 gånger och han försökte en tredje gång så skrev jag till han att jag inte var intresserad av att vara en tjej att ha sex med när det passade honom och att jag valde att leta vidare efter en seriös kille istället.

    Det blev tvärtyst.

  • Sun 23 Feb 2020 08:34
    #6
    Anonym (Namnam) skrev 2020-02-22 18:36:31 följande:

    Hej, som rubriken lyder behöver jag hjälp ang en kille jag träffade som jag nyligen tagit upp kontakten med.

    Jag och han träffades i 3 månader. I början var han världens finaste kille som visade helt underbara sidor av sig. Så fort vi låg första gången tyckte han att vi var för olika och ville helt plötsligt bryta kontakten, och visade i samband med detta helt andra sidor än de han tidigare hade. Jag lyckades trots allt övertyga honom att ge honom en chans och vi började ses igen, dock började han bete sig väldigt annorlunda jämfört med hur han hade innan vi låg. Han blev helt enkelt en annan människa.

    I samband med att jag blev allt mer besviken på honom bestämde jag mig att resa bort i försök att glömma bort honom. Så fort jag kom hans fina sidor fram igen. Han var supergulliga mot mig och väldigt kärleksfull och jag blev allt mer kär i honom. När jag kom hem försvann dock dessa sidor lika fort.

    I slutändan fick jag nog och konfronterade honom varpå han svarade att ?du är inte min flickvän för att förtjäna min kärlek? och ?vi var aldrig ens exklusiva?. Vi bröt därmed kontakten vilket resulterade i 2 veckors helvette för mig där jag grät varje kväll och kände mig som absolut skit.

    Nu är han återigen tillbaka i mitt liv, men jag vet inte vad jag borde göra. Han skämtade exempelvis om att han skulle på dejt häromdagen och när jag blev chockad sa han att han gör som han vill. Han vet att jag varit kär i honom och ändå är han såhär grym.

    Vad borde jag göra? Uppskattar all hjälp jag kan få??


    Han bara utnyttjar dig! Bryt med honom omgående, du kommer bara bli sårad. Han har bara dig för en sak. Låter hemskt när jag skriver att han ser dig som ett enkelt ligg. Han är fullt medveten vad du har för känslor för honom. Du förtjänar bättre.
Svar på tråden Behöver hjälp med killen jag träffar/träffade