• Anonym (PA)

    Kontakta en kille jag aldrig träffat eller känner?

    Okej, så jag råkade hamna på en killes Instagram för ett tag sen som jag fattade ett intresse för. Han har allt det där jag brukar falla för hos killar utseendemässigt och förutom att jag tyckt att hans humor i vissa inlägg är likt min, så är det allt jag har att utgå ifrån. Jag känner inte honom och har aldrig träffat honom(lär ju aldrig göra det heller) utan råkade bara hamna där.

    Jag är 25 år, pluggar och lever ett så normalt liv med inte så många relationer i bagaget (endast två och då har det varit seriösa relationer). Vad jag förstått så är han ett år äldre än mig och jag kan inte sluta tänka på denna kille och vet på riktigt inte vad jag ska göra? Känner mig så mesig och töntig som är intresserad av någon jag inte känner eller träffat...

    Till problemet, han är inte känd skulle jag inte säga men har många följare på Instagram antagligen pga sitt yrke (sport) och jag tror att man vet vem han är inom det, om man är insatt. Han är inte svensk och bor inte i Sverige... Att skriva på Instagram känns inte som ett alternativ då jag inte tror att jag hade fått något svar???? Sedan har han begränsat vilka som kan kommentera inlägg osv

    Hur gör man? Känner mig som sagt så mesig och töntig som fattat detta intresse... samtidigt som jag inte kan sluta tänka på honom. Ska jag bara försöka glömma detta intresse? Behöver verkligen tips och råd på vad jag ska göra/kan göra...

  • Svar på tråden Kontakta en kille jag aldrig träffat eller känner?
  • Anonym (PA)
    Anonym skrev 2020-02-22 18:56:12 följande:

    Vad är det du tänker att du ska skriva till honom?


    Att jag nog har ett intresse för att lära känna honom?
  • neverpreggo

    Du har en crush. Vilket är helt okej men låter som att det är rätt låg chans att det blir något mer tyvärr. Men skriv till honom på Instagram om du hittat honom där, lär inte vara större chans att han svarar via andra sociala medier.

  • Anonym (...)

    Samma hände mig. Jag kontaktade och vi har nu varit ett par i snart tre år och bor ihop. Man måste våga för att vinna.

  • Anonym (PA)
    neverpreggo skrev 2020-02-22 19:02:20 följande:

    Du har en crush. Vilket är helt okej men låter som att det är rätt låg chans att det blir något mer tyvärr. Men skriv till honom på Instagram om du hittat honom där, lär inte vara större chans att han svarar via andra sociala medier.


    Ja, chansen är nog mycket låg skulle jag gissa på tyvärr... vill nog bara inte inse det haha OM jag nu skulle skriva :/
  • Anonym (PA)
    Anonym (...) skrev 2020-02-22 19:06:53 följande:

    Samma hände mig. Jag kontaktade och vi har nu varit ett par i snart tre år och bor ihop. Man måste våga för att vinna.


    Det är ju självklart inte helt omöjligt. Vad kul att det löste sig för er! :D men är väldigt nyfiken på vad skrev du? (Om du vill dela med dig) Kände du innan att ?det här är ingen jag har en chans med??

    Jag är väldigt skeptiskt till att jag ens kommer få ett svar om jag nu skulle skriva...
  • Anonym (...)
    Anonym (PA) skrev 2020-02-22 19:15:42 följande:
    Det är ju självklart inte helt omöjligt. Vad kul att det löste sig för er! :D men är väldigt nyfiken på vad skrev du? (Om du vill dela med dig) Kände du innan att ?det här är ingen jag har en chans med??

    Jag är väldigt skeptiskt till att jag ens kommer få ett svar om jag nu skulle skriva...
    Jag visste att han var min direkt när jag såg honom. Vi var med i samma grupp på fb så jag pratade om det och väntade på att han skulle nappa. Vilket han gjorde tillslut :)
  • Anonym (Försök, inget att förlora.)

    Jag har skrivit till Carola. Har alltid gillat henne och hon har stora tuttar!

    Väntar på svar från henne...

  • Anonym (PA)

    Jag kanske får samla mod och bara skriva med noll förväntningar och chansen att han svarar är minimal...

    Känns bara så ytligt, vilket är helt tvärtemot mig. Han får säkert massvis med meddelanden från tjejer :)

Svar på tråden Kontakta en kille jag aldrig träffat eller känner?