• Anonym (Billig?)

    Känner mig så billig

    Det är så sjukt. Jag har äntligen hittat en härlig kk-relation. Vi chattar rätt ofta och träffas kanske en gång i veckan och har sex. Ibland tar vi en kaffe ihop, utan sex, ibland har vi sex utan kaffe. Ibland blir det snabbisar, ibland ligger vi och myser och knullar i flera timmar. Det är helt fantastiskt. Jag vill inte ha det på något annat sätt. Efter några timmar, eller när jag känner mig tillfredsställd känner jag mig nöjd, jag har inget behov av mer än så.

    Men så ofta, som jag går ifrån våra heta möten, som jag känner mig billig, nästan skamsen över mitt sexuella behov. Vad beror det på? JAG är nöjd, vill inte ha mer, begär inte mer, och är ofta den som tar initiativet till att gå. Fattar inte varför. Hade varit skönt att inte behöva skämmas för att bara njuta. Jag nyttjar ju honom lika mycket som han nyttjar mig?

  • Svar på tråden Känner mig så billig
  • Tecum

    Du lider av en gammal omodern föreställning att kvinnor inte ska ha sex bara för njutning och utan att vara i en relation. Så hette det förr och omedvetna fördomar påverkar oss mer än man tror. Använd ditt sunda förnuft, träng bort de negativa tankarna och njut!

  • Anonym (vilja)

    Låter som en härlig mix. Varför känner du dig billig? Hela syftet med att ha en kk relation är väl just att ha sex när man vill hur man vill? Jag önskar att jag kunde träffa ett kk för spontana snabbisar. Det kk som jag hade sist ville bara träffas på kvällar/nätter för långa stunder. Sova över och så. Jag ville träffas på stan för en snabbis i något dolt hörn, provhytt, bilen, skogen. Hon tyckte det var ofräscht och ville bara i sängen. Hur får ni till era snabbisar?
    Att träffas och ha sex en gång i veckan tycker inte jag låter som ett onormalt sexuellt behov. Jag tycker nästan det låter lite lite. Att ha sex bara för njutningsskull är inte heller onormalt. Varför skäms du? För att du har ett kk?
     

  • Anonym (Billig?)
    Anonym (vilja) skrev 2020-02-23 21:01:48 följande:

    Låter som en härlig mix. Varför känner du dig billig? Hela syftet med att ha en kk relation är väl just att ha sex när man vill hur man vill? Jag önskar att jag kunde träffa ett kk för spontana snabbisar. Det kk som jag hade sist ville bara träffas på kvällar/nätter för långa stunder. Sova över och så. Jag ville träffas på stan för en snabbis i något dolt hörn, provhytt, bilen, skogen. Hon tyckte det var ofräscht och ville bara i sängen. Hur får ni till era snabbisar?

    Att träffas och ha sex en gång i veckan tycker inte jag låter som ett onormalt sexuellt behov. Jag tycker nästan det låter lite lite. Att ha sex bara för njutningsskull är inte heller onormalt. Varför skäms du? För att du har ett kk?

     


    Nja, jag tycker mer det känns konstigt tror jag, lite orolig att min kk ska se mig billig kanske. Känner att jag borde ha några slags känslor för honom? Att jag borde vilja umgås med honom utan att sex .

    Alltså, träffas vi för en kopp kaffe blir det ofta sex på någon toalett. Låter billigt det också, men jag tycker det är härligt. Så sexigt att vilja ha varandra så mycket att det inte är någon idé att ta sig hem till den andre bara för att ha sex. Bilen har hänt också. Aldrig någon provhytt, men jag skulle inte vara främmande för tanken...

    Vi hade nog kunnat träffas oftare om det inte varit för omständigheterna runtom.

    Hoppas du hittar någon ny kk som kan tänka sig att ha lite mer snabbisar!
  • Anonym (vilja)
    Anonym (Billig?) skrev 2020-02-23 21:08:55 följande:
    Nja, jag tycker mer det känns konstigt tror jag, lite orolig att min kk ska se mig billig kanske. Känner att jag borde ha några slags känslor för honom? Att jag borde vilja umgås med honom utan att sex .

    Alltså, träffas vi för en kopp kaffe blir det ofta sex på någon toalett. Låter billigt det också, men jag tycker det är härligt. Så sexigt att vilja ha varandra så mycket att det inte är någon idé att ta sig hem till den andre bara för att ha sex. Bilen har hänt också. Aldrig någon provhytt, men jag skulle inte vara främmande för tanken...

    Vi hade nog kunnat träffas oftare om det inte varit för omständigheterna runtom.

    Hoppas du hittar någon ny kk som kan tänka sig att ha lite mer snabbisar!
    Det finns en risk att din kk kan se dig som billig om ni inte kommit överens om att vara just kk. Vill han mer? Om han tror att ni är på date och att ni kanske kommer bli ett par och du bara vill ha njutning så kan han absolut se dig på ett negativt sätt. Prata med honom att du inte är ute efter en relation. Det borde du kanske redan sagt om ni chattar i vardagen också. 
    Vad är det för omständigheter runtom? Varannanveckamorsa?
    Prata med ditt kk om att det inte kommer bli mer än just sex. Jag tror att han kommer nöja sig med det just nu. Risken finns ju alltid om ni träffas så ofta att känslor uppstår. Speciellt om du säger att ni ibland träffas utan att ha sex. Och att ni chattar rätt ofta vad det nu innebär.
  • Anonym (vilja)
    Anonym (Billig?) skrev 2020-02-23 21:08:55 följande:
    Nja, jag tycker mer det känns konstigt tror jag, lite orolig att min kk ska se mig billig kanske. Känner att jag borde ha några slags känslor för honom? Att jag borde vilja umgås med honom utan att sex .

    Alltså, träffas vi för en kopp kaffe blir det ofta sex på någon toalett. Låter billigt det också, men jag tycker det är härligt. Så sexigt att vilja ha varandra så mycket att det inte är någon idé att ta sig hem till den andre bara för att ha sex. Bilen har hänt också. Aldrig någon provhytt, men jag skulle inte vara främmande för tanken...

    Vi hade nog kunnat träffas oftare om det inte varit för omständigheterna runtom.

    Hoppas du hittar någon ny kk som kan tänka sig att ha lite mer snabbisar!
    Det finns en risk att din kk kan se dig som billig om ni inte kommit överens om att vara just kk. Vill han mer? Om han tror att ni är på date och att ni kanske kommer bli ett par och du bara vill ha njutning så kan han absolut se dig på ett negativt sätt. Prata med honom att du inte är ute efter en relation. Det borde du kanske redan sagt om ni chattar i vardagen också. 
    Vad är det för omständigheter runtom? Varannanveckamorsa?
    Prata med ditt kk om att det inte kommer bli mer än just sex. Jag tror att han kommer nöja sig med det just nu. Risken finns ju alltid om ni träffas så ofta att känslor uppstår. Speciellt om du säger att ni ibland träffas utan att ha sex. Och att ni chattar rätt ofta vad det nu innebär.
  • Anonym (gul)

    Det är som om du skulle känna dig billig också efter att du onanerat!? Håll i så länge du trivs, inget att känna sig billig för!

    Annars är jag skeptisk till såna relationer, då det ofta slutar med att ena parten blir kär, men inte den andra.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (gul) skrev 2020-02-23 21:35:06 följande:

    Det är som om du skulle känna dig billig också efter att du onanerat!?


    Precis, onanera går bra men lite knull, då ska man minsann skämmas.
    Lite väl gammeldags om du frågar mig.
  • Anonym (Billig?)
    Anonym (vilja) skrev 2020-02-23 21:29:06 följande:

    Det finns en risk att din kk kan se dig som billig om ni inte kommit överens om att vara just kk. Vill han mer? Om han tror att ni är på date och att ni kanske kommer bli ett par och du bara vill ha njutning så kan han absolut se dig på ett negativt sätt. Prata med honom att du inte är ute efter en relation. Det borde du kanske redan sagt om ni chattar i vardagen också. 

    Vad är det för omständigheter runtom? Varannanveckamorsa?

    Prata med ditt kk om att det inte kommer bli mer än just sex. Jag tror att han kommer nöja sig med det just nu. Risken finns ju alltid om ni träffas så ofta att känslor uppstår. Speciellt om du säger att ni ibland träffas utan att ha sex. Och att ni chattar rätt ofta vad det nu innebär.


    Tack för ditt svar! Vi är båda varannanveckaföräldrar. Vi har bestämt att vi vill vara kk, ingen av oss vill ha ett förhållande just nu. Eller ja, ett slags förhållande är det på sätt och vis ändå, vi har bestämt att vi ska vara exklusiva, inte träffa andra. Men intentionen är, från bådas håll, bara sex, inga känslor inblandade. Ibland får jag känslan av att han vill ha mer, men vi är nog båda överens om att det inte finns något utrymme för något annat just nu...
  • Anonym (Billig?)
    Tecum skrev 2020-02-23 19:57:03 följande:

    Du lider av en gammal omodern föreställning att kvinnor inte ska ha sex bara för njutning och utan att vara i en relation. Så hette det förr och omedvetna fördomar påverkar oss mer än man tror. Använd ditt sunda förnuft, träng bort de negativa tankarna och njut!


    Jag undrar också om det är något sånt som ligger och skaver. Att det är fel när en kvinna bara vill ha sex...
  • Anonym (Lassie)

    Du skäms för att du är kvinna och gillar sex.
    Alla kan inte vara Samantha Jones.

Svar på tråden Känner mig så billig