• Anonym (Anonym)

    Kommer för tidigt?

    Jag har träffat en kille i ca ett år. Han är 40 och jag är 35. Av olika anledningar är vi inte "ett par", men vi ses regelbundet ungefär varannan helg. Vi träffar inte andra och ligger bara med varandra.

    I början var sexet bra och vi låg ganska mycket. Dock har han ett problem att han kommer ganska tidigt. Ibland jättetidig, men ibland går det bättre. Han har sagt att han tycker det här är otroligt jobbigt. Jag har sagt att jag inte bryr mig så jättemycket. Jag är kär i honom (han säger att han är det i mig med), så för mig är det bara superhärligt att vara nära honom, och det finns ju så mycket mer att göra sexuellt än att bara köra in-ut in-ut tills han kommer. Men han verkar tycka detta är väldigt jobbigt. Det här har resulterat i att han nu för tiden aldrig verkar vilja ha sex, och han tar aldrig initiativ. Jag försöker ge honom tid, inte vara för på utan låta honom komma till mig. Men ibland går det så långt så jag blir så frustrerad att jag inte kan låta bli. Jag kan börja ta på honom, och det kan ta en stund men till slut kommer han igång. Men jag känner att han undviker nästan att vara nära mig. Men han vill gärna kramas i soffan och somna sked. Men verkar senaste månaderna ganska ointresserad av själva sexet.

    Ni män, vad är detta? Han påstår att han blir "blockerad". Är han ointresserad av mig? Eller stressad över att prestera dåligt? Nån som varit i samma situation? Jag orkar inte ta upp det med honom igen, vill inte sätta mer press på honom. Men jag vill VERKLIGEN ligga med honom. Tips? Erfarenheter?

  • Svar på tråden Kommer för tidigt?
  • Anonym (Bra)

    Jag tycker det är bra med män som kommer för tidigt, hellre det än att dem ska hålla på och jucka i 20 min eller nåt innan dem kommer, då hinner man ju få ont! Kan du inte försöka övertyga honom eller nåt att det är bra att han kommer tidigt? Att du får ont av att ha sex för länge eller nåt?

  • Anonym (T)

    Smeta in hans verktyg i olivolja. Det dämpar känsligheten hyfsat. Och vänta till du är riktigt våt. Det gör också underverk.

    Då byggs nog hans självförtroende upp.

    Sen om olivolja är bra eller dåligt för hälsan får nån annan svara på.

  • Anonym (Bra)

    Jag har aldrig förstått mig på män som tror man måste ha sex i en evighet? Jag gillar mer snabbisar och in-ut-sprut. Känner män sig manliga om de kan hålla ut hur länge som helst eller vad?

  • Lione81

    3min knull kan vara bland det bästa. Tror snittet ligger runt 10min, finns alltid folk som säger emot hör inne på FL. välkomna.

    Han jan ju dela upp en ställning i 2 delar, för att få liten paus. Då kan han slicka dig el hångla. Så kär han igen. Sedan byter ni ställning. Då får han liten paus och lite mer uthållighet.

    Jag skulle bara bli glad om kvinnan kom på 4 sekunder. Låt han komma snabbt. Ligg nakna och prata och ta på varandra. Efter 10-15min är ni som två kaniner igen.

    Hur snabbt går det för honom.

    Jag kan ligga sked och ha sex med min sambo så kommer vi tillsammans efter 3-4min. Mer behöver vi inte. Båda nöjda och fått det vi vill. Vi somnar. Maraton knull går bort

  • Anonym (Em)
    Anonym (Bra) skrev 2020-02-23 22:49:21 följande:

    Jag har aldrig förstått mig på män som tror man måste ha sex i en evighet? Jag gillar mer snabbisar och in-ut-sprut. Känner män sig manliga om de kan hålla ut hur länge som helst eller vad?


    Men hinner du komma på in-ut-sprut? För mig handlar det iaf om att killen inte får komma innan mig. Gör han det är det lixom förstört sen. Även om jag kommit av oralsex innan. Inte många killar vill/kan fortsätta knulla efter att de kommit.
  • Anonym (Bra)
    Anonym (Em) skrev 2020-02-24 06:22:34 följande:

    Men hinner du komma på in-ut-sprut? För mig handlar det iaf om att killen inte får komma innan mig. Gör han det är det lixom förstört sen. Även om jag kommit av oralsex innan. Inte många killar vill/kan fortsätta knulla efter att de kommit.


    Nej oftast inte, men det gör mig inget.
  • Anonym (Gummi)

    Kondom minskar känsligheten så det kanske funkar men är ju inget skönt att knulla med. Själv tar jag potenspiller för att bli riktigt hård. Pillerna har även den fördelen att jag blir mer uthållig. 

  • Joggen53

    Förvånad över flera tjejer som nöjer sig med 5-minutersknull. Normalt tar det ju betydligt längre tid för tjejer att leva ut sin njutning. Ett samlag med min sambo tar iaf 30 min. Då har vi båda kommit. 

  • Anonym (Bra)
    Joggen53 skrev 2020-02-24 15:35:24 följande:

    Förvånad över flera tjejer som nöjer sig med 5-minutersknull. Normalt tar det ju betydligt längre tid för tjejer att leva ut sin njutning. Ett samlag med min sambo tar iaf 30 min. Då har vi båda kommit. 


    Jag har aldrig blivit tillfredsställd vid sex så förväntar mig det inte heller. Jag fixar det själv med min vibrator, mycket skönare =)
  • Linux1003

    Det hela är mentalt men kan man inte styra det så finns det enkla medel att avhjälpa problemet. Det finns fördröjningsspray/gel hos de flesta s-shops för en billig peng som dessutom fungerar. Lycka till.

  • Spaceman

    Ibörjan kände jag mig också blockerad och kunde köra i evigheter med min flickvän, lösningen blev att helt sluta med porr och onani. Hjärnan måste liksom återställas, det kan ta från några dagar till flera månader, beroende på hur "porrskadad" man är.

    Sen så gäller det att dra ut på förspelet. Hon runkade mig till bristningsgränsen, då fick jag iofs motsvarade problem. Jag kom på 20 sekunder typ, trodde att hon skulle bli besviken, men hon var bara glad att jag lyckades komma.

  • Ukklavek
    Joggen53 skrev 2020-02-24 15:35:24 följande:

    Förvånad över flera tjejer som nöjer sig med 5-minutersknull. Normalt tar det ju betydligt längre tid för tjejer att leva ut sin njutning. Ett samlag med min sambo tar iaf 30 min. Då har vi båda kommit. 


    Också förvånad, jag har upplevt detta kanin-pippande med tidigare män, kom aldrig heller för den delen med dess, jag måste ha tid på mig så vi snittar nog nu 30-45 min med oralt först och sedan ligga.
Svar på tråden Kommer för tidigt?