• Undrandee

    Har CB ÄL-tester stämt för er?

    Trodde min ÄL redan ägt rum. Fick dock positivt idag då jag av en slump testade. Senast den 22 fick jag bara en rund ring.

    Har dock INGA ÄL symtom? vattniga/bruna flytningar hade jag den 17e fram tills den 22 typ. Känner mig typ torr nu ju?

    Har dessa tester visat rätt för er? Kommer iså fall ÄL äga rum idag eller imorgon? Maken åker bort i natt och blir borta till helgen. Blir sex ikväll rimligt??

  • Svar på tråden Har CB ÄL-tester stämt för er?
  • Anonym (Alltid)

    Ja, de stämde alla gånger jag testade. Dagen efter glada gubben hade jag äl. Sammanföll med äl-flytningarna också.

  • Undrandee
    Anonym (Alltid) skrev 2020-02-24 18:17:41 följande:

    Ja, de stämde alla gånger jag testade. Dagen efter glada gubben hade jag äl. Sammanföll med äl-flytningarna också.


    Okej! Hoppas det stämmer för mig med då. Har fått lite molvärk under dagen, men inga flytningar vad jag märkt, men drt har jag aldrig haft i och för sig heller
  • Anonym (Alltid)
    Undrandee skrev 2020-02-24 18:33:37 följande:
    Okej! Hoppas det stämmer för mig med då. Har fått lite molvärk under dagen, men inga flytningar vad jag märkt, men drt har jag aldrig haft i och för sig heller
    De brukar stämma. Synliga flytningar är ju inget måste. Glad
  • Undrandee
    Anonym (Alltid) skrev 2020-02-24 21:41:49 följande:

    De brukar stämma. Synliga flytningar är ju inget måste.


    Åh hoppas! Har aldrig prickat in ÄL men nu ilväll gjorde vi det! :)
  • Lustablong

    Fick rund tom ring under hela testperioden så trodde inte att jag hade ÄL men nu sitter jag här i v 38 så jag ger inte mycket för de där testerna..

    lycka till!!

  • Undrandee
    Lustablong skrev 2020-02-24 23:10:34 följande:

    Fick rund tom ring under hela testperioden så trodde inte att jag hade ÄL men nu sitter jag här i v 38 så jag ger inte mycket för de där testerna..

    lycka till!!


    Oj vad skumt! Jag har använt dessa tester under 2 cykler nu, men första var mest testmånad. Får se nu om det hjälpte.

    Tack snälla! :)
Svar på tråden Har CB ÄL-tester stämt för er?