• Anonym (Kvinna29)

    Han tjatar om sex, jag vill inte

    Min man och jag har varit tillsammans i snart 10 år. Vi har det bra med 2 småbarn. MEN, min man tjatar om sex hela tiden. Det är så extremt avtändande. Vi har för tillfället sex kanske 2 ggr i månaden på grund av detta.

    Han tafsar på mig, säger att jag är vacker, torrjuckar på mig när barnen inte ser. Jag säger hela tiden NEJ, JAG VILL INTE. Jag vill inte pussas, ha sex eller någonting. Och det är aldrig en "puss" utan han vill hela tiden fortsätta till gången.

    När jag känner att det gått för lång tid igen, 2 veckor cirka så släpper jag till. Men halva natten går bort på grund av logistik med att hålla barnen sovandes. Och att han vill dra ut på det. Jag vill bara sova.

    Helt ärligt, allt tjat, varje dag gör att jag bara aldrig mer vill ha sex igen. Tafsandet fast jag säger nej. Blir äcklad av min man iväg har FÖRKLARAR detta för honom varje jävla dag. Vad fan ska jag göra?

  • Svar på tråden Han tjatar om sex, jag vill inte
  • Anonym (Falsksomvatten)

    Jag fattar att det är avtändande. Men jag kan också förstå att han tjatar lite. Dock förstår jag absolut inte tafsandet och torrjuckandet. Det är dåligt av honom. Jag undrar dock om du uppfattar hans beteende på ett värre sätt än vad det är eftersom du inte är intresserad? Jag undrar också varför du inte vill ha sex med din man. Är det dåligt? Tänder du inte på honom längre? Tycker du att din kropp vad ändrats för mycket av graviditeterna så att du känner dig obekväm? Har hans kropp ändrats? Hade ni mycket sex innan barnen kom? Eller har du alltid varit mindre intresserad än han.

    Ni måste försöka prata om detta för det kommer snart slå in en kil mellan er, om den inte redan finns där. Hela vägen till otrohet och skilsmässa. Det är förödande för ett äktenskap med ett sexglapp. För snart kommer du börja tycka han är äcklig och han kommer tycka att du inte ger honom kärlek. Var öppen och ärlig med honom. Det är jättejobbigt att få ovälkomna inviter och det är jättejobbigt att bli nekad av den man älskar. Prata nu för er och barnens skull!

  • Anonym (svin)
    Vilken härlig partner du verkar vara då. Varför är du tillsammans med honom ens? 
    Om jag var din man skulle jag ge upp och dumpa dig. 
  • Anonym (Avtändande)

    Det där är inte alldeles ovanligt. tyvärr. Mannen vill ha sex och visar det tydligt med smekningar, pussar m.m. Det tänder honom, tyvärr inser många män inte att många kvinnor ofta fungerar annorlunda. Den sexuella lusten måste byggas upp, det hinner den inte om man hela tiden förväntas ha en manlig form av lust. Det finns mycket skrivet om kvinnlig sexualitet, din man behöver nog läsa på lite. Men kanske parterapi också för att få hjälp att få ett för båda tillfredsställande sexliv.

  • Anonym (Jadu)

    Äckligt. Kan han inte bara respektera dig? Vidrigt att hålla på som han gör!! Hade också tyckt det var avtändande.

    Sen kan du ju fråga dig själv varför du är med honom? Du verkar inte tycka om honom så mycket. Hade du mått bättre av att lämna kanske.

  • Anonym (Vanligt)

    Tyvärr är det jättevanligt att män tjatar om sex, jag har aldrig varit i ett förhållande där en man inte tjatat om sex. Idag lever jag singel och det är så skönt!

    Vet tyvärr inte vad man gör är det, kan någon man här svara på varför ni tjatar om sex?

  • Anonym (Vanligt)
    Knicken123 skrev 2020-02-25 07:37:50 följande:

    Usch stackars kille, hoppas han hittar nån annan som vill pippa


    Ingen vill ha sex med en man som tjatar.
  • Anonym (__)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-02-25 07:22:38 följande:

    Tyvärr är det jättevanligt att män tjatar om sex, jag har aldrig varit i ett förhållande där en man inte tjatat om sex. Idag lever jag singel och det är så skönt!

    Vet tyvärr inte vad man gör är det, kan någon man här svara på varför ni tjatar om sex?


    Jag har aldrig varit i ett sådant förhållande. Va är det för män?
  • Anonym (Jadu)
    Knicken123 skrev 2020-02-25 07:37:50 följande:

    Usch stackars kille, hoppas han hittar nån annan som vill pippa


    Stackars? Haha. Nej, stackars kvinna! Som inte blir respekterad. Som blir tafsad och juckad på när hon inte vill. Vad har du att säga om det?

    Man får lov att tycka det är tråkigt att ens partner inte vill knulla. Men man får inte lov att tafsa eller jucka på någon som säger nej.
  • Anonym (Sebben)
    Ni behöver komma fram till att det är OK för er att ha partners vid sidan om.

    1) Han behöver respekteras för sin sexualitet och inte tvingas leva i celibat.
    2) Du behöver respekteras för att du vill leva i celibat och inte tvingas till samliv.

    Annars är det dags att separerar så att han kan få söka sig och ha en lycklig relation och du kan få vara lycklig ensam med vänner.
Svar på tråden Han tjatar om sex, jag vill inte