Lunis2020 skrev 2020-03-22 10:54:48 följande:
Hej!
Skönt att höra att någon annan också har lite längre cyklar , har också runt 30 dagar och lite mer , typ oregelbunden.
Jag hade enligt ägglossningstest ägglossning dag 21denna månad (inom 48 timmar från dag 21).
Körde dubbelhormon indikator med clearblue denna månad och hade blinkande gubbe från måndagen och fick fast gubbe på lördagen.
Fick dock blödning under/direkt efter sexet på söndagen.
Hade jag haft ägglossning tidigare hade jag trott det var en nidblödning men omöjligt tyvärr.
Var väldigt klar röd och tunnare än mens och det slutade mindre än ett dygn senare.
Aldrig varit med om detta tidigare och vi har nu försökt 8-9 månader aktivt utan resultat ännu.
<33
Jag fick en blödning igår! Typ brun/röd men kom bara en gång när jag inte hade kissat på väldigt länge konstigt nog. Aldrig haft det förut heller.
Vart orolig lch tänkte nu är det kört även denna månad. Blod och försöka bli gravid är absolut inget man vill!
Men det försvann ju fort så jag vill inte stressa upp mig ändå.
Vet inte om mina cyklar rättat till sig efter mitt MA i november, fick både Cytotec och sen även göra en skrapning och efter det vart mina cyklar såhär.
Har typ både längre cyklar och kortare lutealfaser är tidigare.. är rädd det är något som gör jag inte kan bli gravid igen :/
Hoppas du plussar snart! kämpa på, vet det är tufft <3