• Tue 3 Mar 2020 16:02
    1934 visningar
    14 svar
    14
    1934

    Min pojkvän pratar om att ligga med andra tjejer med sina kompisar

    Hej! Jag och min pojkvän har varit tsms i ca 2 år, jag har väldigt svårt att lita på folk pga tidigare förhållanden och är även väldigt svartsjuk. Detta är något jag verkligen försöker bli bättre med eftersom jag vet att det inte är nyttigt överhuvudtaget i ett förhållande.

    Men, jag och min partner har under senaste månaderna haft rätt många bråk osv eftersom jag sett saker jag inte velat se, tex när han är på sin mobil.

    Jag tog hans telefon för ett tag sen (vilket jag förstår inte är okej) men jag hittar då att han och hans kompisar brukar skicka bilder på tjejer till varandra. Alltså vanliga tjejer, inga modeller eller porrskådisar eller så, utan vanliga tjejer som kanske lägger upp ngn sexig bild.

    Jag ser då också att min partner skickar som respons till en av kompisarna ? Fyfan va jag hade knullat henne ? och till en annan har han skickat en bild på en tjej och skrivit ? visste inte att hon va såhär bra ? vad tänker ni angående detta? Jag kokar! Men vet inte hur jag skulle kunna få fram detta rätt eftersom jag faktiskt snokat igenom hans telefon? Och för att tillägga, jag och mina vänner kan säkert skicka nån snygg bild på ngn kändis o säga att dom är snygga osv men är inte detta lite för långt?

  • Svar på tråden Min pojkvän pratar om att ligga med andra tjejer med sina kompisar
  • Tue 3 Mar 2020 16:28
    #4

    Jag är inte rädd att han skulle vara otrogen, han är liksom med mig hela tiden, är hellre med mig än sina vänner osv osv men jag tycker fortfarande inte de är speciellt trevligt när han och hans kompisar sitter o snackar om andra tjejer på de viset? Men vill inte heller låta som en crazy girlfriend som går in på hans telefon hela tiden liksom

  • Tue 3 Mar 2020 16:28
    #5

    Jag är inte rädd att han skulle vara otrogen, han är liksom med mig hela tiden, är hellre med mig än sina vänner osv osv men jag tycker fortfarande inte de är speciellt trevligt när han och hans kompisar sitter o snackar om andra tjejer på de viset? Men vill inte heller låta som en crazy girlfriend som går in på hans telefon hela tiden liksom

Svar på tråden Min pojkvän pratar om att ligga med andra tjejer med sina kompisar