• Anonym (Älskis)

    Tänder på att vara älskarinna

    Jag träffar en gift man just nu. Tänder så otroligt mycket på att vara hans älskarinna. Tanken på hur han ligger där i deras gemensamma säng och tar kort på sig själv och skickar till mig, eller smyger in på toaletten och skickar sexiga meddelanden till mig... eller att han betalar dyra pengar för fina, fräscha hotellrum där han träffar mig och knullar mig i flera timmar....

    Ibland får jag samvetskval över hans fru och tre barn som blir utsatta och känner mig som en hemsk människa. Tröstar mig med att det var han som drev på det här och hade det inte varit jag hade det varit någon annan. Han hade definitivt bestämt sig för att göra det här och jag är inte den första han gör det med.

    Och ja, ibland känner jag mig billig, men han är snygg och sexig och helt fantastisk i sängen, smått oemotståndlig faktiskt.

    Fler som tänder på tanken att ha någon som är någon annans?

  • Svar på tråden Tänder på att vara älskarinna
  • Anonym (man)
    Anonym (gift) skrev 2020-03-06 18:50:41 följande:
    Hur vet du att han inte älskar med sin fru?
    Kanske har lika bra sex där, eftersom han ljuger för sin fru är det väl stor chans att han även ljuger för dig.

    Det låter på dig som du är ett första val, han ringer mig när han vill ha sex skriver du, ja men han väljer att leva sitt liv med sin fru dvs han lämnar henne alltså inte.

    Då har han sitt gemensamma liv hemma, tillsammans med vänner, fritid, helger och storhelger mm med henne.

    Du får bara sex, känner man sig inte utnyttjad då, det skulle jag göra.
    Skillnad om man träffar någon och blir förälskad och man bryter upp förhållandet.

    Otrohet brukar aldrig sluta bra, någon blir alltid sårad, det kan vara älskarinnan, frun eller mannan (eller tvärtom om kvinnan är otrogen)

    Men man kan ha viss förståelse om man byter upp förhållandet man är i.
    Men att bara duga för sex åt någon, ja där är vi olika, jag skulle känna mig utnyttjad men förstår att inte du känner så.
    Däremot undrar jag om om hur du skulle känna om om du blev bedragen, skulle du inte bli sårad då?
    Klar hon inte skulle vilja bli lika blåst som frun men hon är en egoist och egoister har inga som helst problem att göra saker mot andra som de själva aldrig skulle acceptera.
  • Anonym (man)
    Anonym (Äckligt) skrev 2020-03-06 18:35:44 följande:

    Äcklar mig att det verkligen finns folk som vet om att den man har sex med har en familj som man är redo att splittra. Hur kan man sjunka så lågt?

    Äckligt av den som är otrogen, men minst lika äckligt av den som vet om att man är med en gift man/kvinna!


    Håller med, och sen sitter man tom och skryter om det på forum och tycker det är skitkul, snacka om sjuka värderingar.Kräks
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (gift) skrev 2020-03-06 18:50:41 följande:
    Hur vet du att han inte älskar med sin fru?
    Kanske har lika bra sex där, eftersom han ljuger för sin fru är det väl stor chans att han även ljuger för dig.

    Det låter på dig som du är ett första val, han ringer mig när han vill ha sex skriver du, ja men han väljer att leva sitt liv med sin fru dvs han lämnar henne alltså inte.

    Då har han sitt gemensamma liv hemma, tillsammans med vänner, fritid, helger och storhelger mm med henne.

    Du får bara sex, känner man sig inte utnyttjad då, det skulle jag göra.
    Skillnad om man träffar någon och blir förälskad och man bryter upp förhållandet.

    Otrohet brukar aldrig sluta bra, någon blir alltid sårad, det kan vara älskarinnan, frun eller mannan (eller tvärtom om kvinnan är otrogen)

    Men man kan ha viss förståelse om man byter upp förhållandet man är i.
    Men att bara duga för sex åt någon, ja där är vi olika, jag skulle känna mig utnyttjad men förstår att inte du känner så.
    Däremot undrar jag om om hur du skulle känna om om du blev bedragen, skulle du inte bli sårad då?
    Jag har inte en aning om han har sex med sin fru, men han säger att han inte har det. 
    Så jag väljer att tro på honom, för det får mig att känna mig viktig. 

    Det var längesen jag hade ett förhållande, men skulle troligen bli väldigt ledsen om min kille var otrogen mot mig. Har ett dåligt självförtroende och en usel självkänsla, men min älskare får mig att glömma det...
  • Anonym (Älskis)
    Barricade skrev 2020-03-07 06:45:13 följande:

    Han har dig i stadigt grepp. Innan dig fanns en annan. Hans fru är konstant. Säkert vet hon om allt.

    Har det upplägget själv. "Ska få det o se ut som jag vänstrar"

    Min fru vill att jag berättar om mina "prassel" när vi har sex, hon kommer hårdare då. Hon föredrar att jag inte tvättar mig emellan prasslet o henne.

    Hotellrummen du pratar om som "dyra" är inte så dyra, det är du som är billig.


    Fast det bekommer mig inte! Jag har sex med min egen man, ofta, och han får gärna ha sex med sin fru. Skulle inte göra något om han skulle berätta det för henne heller, faktiskt. Nu tror jag inte att det är så, men man kan ju aldrig riktigt veta.

    Ser du alla dina prassel som billiga?
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (man) skrev 2020-03-07 01:58:48 följande:
    Klar hon inte skulle vilja bli lika blåst som frun men hon är en egoist och egoister har inga som helst problem att göra saker mot andra som de själva aldrig skulle acceptera.
    Du vet ingenting om mig, så sluta gissa.
    Jag har inga vänner, familj eller arbete så jag lever väldigt isolerat.
    Min älskare är den enda person som jag träffar, pratar och älskar med.

    Jag lever för de stunder som han kommer hit! Det är höjdpunkten på dagen, annars sitter jag bara vid datorn och hatar mitt liv....
  • Anonym (man)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-03-07 19:12:42 följande:
    Du vet ingenting om mig, så sluta gissa.
    Jag har inga vänner, familj eller arbete så jag lever väldigt isolerat.
    Min älskare är den enda person som jag träffar, pratar och älskar med.

    Jag lever för de stunder som han kommer hit! Det är höjdpunkten på dagen, annars sitter jag bara vid datorn och hatar mitt liv....
    Jag behöver inte veta något om dig, dina handlingar talar för sig själva

    Du känner dig ensam så därför är det ok att delta i att bedra hans fru och barn så du kan känna dig bättre, din glädje bygger på andras lidande. Som sagt, egoism....
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (De bästa vänstrar inte tyvärr...) skrev 2020-03-05 17:01:02 följande:

    Jag tänder lite på samma sak men de män jag är intresserad av vill inte eller vill kanske de vill men de gör det inte. De kan flirta litegrann på jobbet, fram och tillbaks sådär men så fort jag försöker göra mer än så är det tack men nej tack jag är gift osv. Jag vet att du är gift och det gör mig ingenting? Tack men nej tack. osv.

    Helt hopplöst detta. 


    Inte alls hopplöst,,,jag finns! Vill du så kör vi,,,,Glad
  • Anonym (EO)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2020-03-07 08:06:39 följande:
    Jag har inte en aning om han har sex med sin fru, men han säger att han inte har det. 
    Så jag väljer att tro på honom, för det får mig att känna mig viktig. 

    Det var längesen jag hade ett förhållande, men skulle troligen bli väldigt ledsen om min kille var otrogen mot mig. Har ett dåligt självförtroende och en usel självkänsla, men min älskare får mig att glömma det...
    Du äcklar mig!!
    I mina ögon är du inget annat än en billig hora. Sorry ordvalet men jag står fast vid det. Jag anser att alla som väljer att hoppa i säng med upptagna män/kvinnor är vidriga människor!

    Så allt är ok bara för att du tror att hans fru inte får reda på det?? Hur dum får man lov att vara?

    Man är två om otrohet! Ni är lika skyldiga båda två oavsett vem som var drivande!!

    Ditt val att hoppa i säng med en gift man förstör hela hans familj - både frun och barnen. 
  • Anonym (Tänder också)
    Anonym (Älskis) skrev 2020-03-05 14:01:35 följande:

    Jag träffar en gift man just nu. Tänder så otroligt mycket på att vara hans älskarinna. Tanken på hur han ligger där i deras gemensamma säng och tar kort på sig själv och skickar till mig, eller smyger in på toaletten och skickar sexiga meddelanden till mig... eller att han betalar dyra pengar för fina, fräscha hotellrum där han träffar mig och knullar mig i flera timmar....

    Ibland får jag samvetskval över hans fru och tre barn som blir utsatta och känner mig som en hemsk människa. Tröstar mig med att det var han som drev på det här och hade det inte varit jag hade det varit någon annan. Han hade definitivt bestämt sig för att göra det här och jag är inte den första han gör det med.

    Och ja, ibland känner jag mig billig, men han är snygg och sexig och helt fantastisk i sängen, smått oemotståndlig faktiskt.

    Fler som tänder på tanken att ha någon som är någon annans?


    Måste säga att jag som man skulle tycka det vore hur hett som helst att ha en gift kvinna som kommer och "hälsar på" (är singel själv). En kvinna som inte blir sedd hemma, som kanske har en man som bara tänker på sin egen njutning, kanske helt tappat driften eller ja det finns ju många anledningar till varför. Men kommer till mig ivf för att få sina behov tillfredsställda. Det som tänder mig skulle vara att se lyckan i hennes ögon att äntligen, äntligen.... Självklart så skulle det ju vara bra om hennes man var med på noterna, ja tom kanske få vara med på ett hörn och se på, men det är upp till dem att avgöra.
  • Anonym (man)
    Anonym (Tänder också) skrev 2020-03-23 12:32:35 följande:
    Måste säga att jag som man skulle tycka det vore hur hett som helst att ha en gift kvinna som kommer och "hälsar på" (är singel själv). En kvinna som inte blir sedd hemma, som kanske har en man som bara tänker på sin egen njutning, kanske helt tappat driften eller ja det finns ju många anledningar till varför. Men kommer till mig ivf för att få sina behov tillfredsställda. Det som tänder mig skulle vara att se lyckan i hennes ögon att äntligen, äntligen.... Självklart så skulle det ju vara bra om hennes man var med på noterna, ja tom kanske få vara med på ett hörn och se på, men det är upp till dem att avgöra.
    Åh men gud så fint av dig som bara hjälper dessa stackars satar.... det skulle kunna kallas för samhällsnytta och du borde få medalj.

    Jag tycker du ska kontakta dessa kvinnors män så de kan tacka dig personligen, såna goda gärningar bör inte låtas gå obemärkt.
Svar på tråden Tänder på att vara älskarinna