• Anonym (Behov)

    Skaffat kk trots sambo

    Jag lever i ett sambo förhållande men sambon gillar inte sex, jag försökte med allt möjligt för att få henne gilla ligga men det gick inte. Jag började googla om vad man kan göra och då läste jag om ?kk? relationen där man kan ha det utan att blanda känslorna. Jag träffade en tjej och precis när vi skulle ligga då såg jag att jag inte har stånd :/ vilket var jättekonstigt, jag försökte att pussas å slicka allt för att jag ska känna mig?kåt? sorry för mina ord men det gick inte trots att tjejen var snygg. Jag lyckades ligga med henne men efter att jag kom hem då började jag undra om varför det hände.

    Har det hänt nåt liknande med er ?? Tips tack

    Ska inte träffa tjejen igen för jag skäms nu :(

  • Svar på tråden Skaffat kk trots sambo
  • Anonym (.)

    der kanske berodde på att du på ett undermetvetet plan insåg att bara skithögar är otrogna?

  • Anonym (Luvlie)

    Dåligt samvete kanske? Låter lite sunt faktiskt...

  • Anonym (man)

    Se det som positivt, du kanske har ett samvete ändå...men bolla det med din sambo, hon kanske har några bra tips. Eller så kan du ge henne tips när hon ska ut och knulla kk.

  • Anonym (man)

    Se det som positivt, du kanske har ett samvete ändå...men bolla det med din sambo, hon kanske har några bra tips. Eller så kan du ge henne tips när hon ska ut och knulla kk.

  • Anonym (ace)

    Så länge alla inblandade är medvetna om situationen (flickvännen, kk, kk's partner, du osv) så är ingen otrogen. Om situationen mörkas för någon eller flera så är det otrohet och antagligen det som är orsaken til att du inte kunde prestera optimalt, dit förruttnade samvete dör upp och talade om för dig att du är en skit och du får hitta ett bättre sätt att lösa dina problem.

  • Cbra

    Bestäm dig människa och intala iallafall för dig själv det du gör står du för och kommer att göra. Annars stoppar ditt undermedvetna dig när du är tveksam, funderar och värderar och är obestämd. Gör om gör rätt! :)

Svar på tråden Skaffat kk trots sambo