• Anonym (snyggo)

    Anses du vara attraktiv?

    Är det något du fått höra genom ditt liv? Vad anser du själv. Låt säga att du såg dig själv med andras ögon?!

  • Svar på tråden Anses du vara attraktiv?
  • Anonym (snyggo)
    Anonym (Stilig man) skrev 2020-03-13 03:27:59 följande:

    Japp


    På vilket sätt?
  • smulpaj01

    Ja det har jag fått höra så länge jag kan minnas.

    Själv har jag mycket svårt att förstå vad folk ser.

    Jag tycker att jag kan se okej ut ibland, men absolut inte så fantastiskt snygg som folk verkar tycka.

  • Anonym (Sanna)

    Ja, men samtidigt gillar ju alla förstås olika, men jag är 'normsnygg' även om inte alla föredrar normen. Med normsnygg menar jag egentligen ganska alldagligt utseende:

    - Långt, tjockt, ljusbrunt hår

    - Normalt ansikte (rak näsa, halvfylliga läppar, oval ansiktsform, raka tänder, vårdade ögonbryn, slät hy o.s.v.) vet hur jag sminkar mig till min fördel

    - Normallång (runt 170, långa ben)

    - Normalviktig (runt 58 kg)

    - Bröst som ser anpassade ut för kroppen, alltså inte så stora eller så små att man skulle fundera på det

    - Platt mage utan överskottsfett

    - Normalstor rumpa, ev. en aningen för stor i förhållande till min längd - men det ser ändå på inget sätt konstigt ut

    - Inget annat som skulle kunna göra mig oattraktiv direkt, inga finnar, stor behåring, stora mängder celluliter o.s.v.

    Har ofta fått höra att jag är vacker, men tycker själv jag ser rätt alldaglig ut. Har för övrigt tre barn och min kropp har ännu inte fått förändrat utseende av graviditeter.

  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Sanna) skrev 2020-03-13 05:09:41 följande:

    Ja, men samtidigt gillar ju alla förstås olika, men jag är 'normsnygg' även om inte alla föredrar normen. Med normsnygg menar jag egentligen ganska alldagligt utseende:

    - Långt, tjockt, ljusbrunt hår

    - Normalt ansikte (rak näsa, halvfylliga läppar, oval ansiktsform, raka tänder, vårdade ögonbryn, slät hy o.s.v.) vet hur jag sminkar mig till min fördel

    - Normallång (runt 170, långa ben)

    - Normalviktig (runt 58 kg)

    - Bröst som ser anpassade ut för kroppen, alltså inte så stora eller så små att man skulle fundera på det

    - Platt mage utan överskottsfett

    - Normalstor rumpa, ev. en aningen för stor i förhållande till min längd - men det ser ändå på inget sätt konstigt ut

    - Inget annat som skulle kunna göra mig oattraktiv direkt, inga finnar, stor behåring, stora mängder celluliter o.s.v.

    Har ofta fått höra att jag är vacker, men tycker själv jag ser rätt alldaglig ut. Har för övrigt tre barn och min kropp har ännu inte fått förändrat utseende av graviditeter.


    Min man säger att 8/10 kvinnor i Sverige är 8/10 utseendemässigt, d.v.s. jävligt snygga (han är från USA). Och att han bjöd ut mig på dejt för han tyckte att jag var 10/10 plus hade humor 10 år sedan nu, han kan fortfarande inte hålla händerna i styr
  • Anonym (Stilig man)
    Anonym (snyggo) skrev 2020-03-13 03:41:46 följande:
    På vilket sätt?
    Ett ganska klassiskt sätt. Lång, mörk och stilig. Välklädd och i bra form. 
  • Anonym

    Ja. Är lång och timglas formad, breda höfter med smal midja och stor byst.

  • Anonym (Nah)

    Nej det kan jag inte påstå, på mina bästa dagar kanske jag är söt.

Svar på tråden Anses du vara attraktiv?