Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
*Vaknar till:* Sophia George-I just love you.
Andra dagen utan snus. Ok, jag fuskade lite inatt, men nu har jag bestämt mig för att nu blir det inge mer.
May god have mercy on my soul!
*Fortsätter på Charles Barkley*.
.
Jag gör ett rookie-misstag i berättelsen. Det är så här att skådespelarna ska berätta om Charles Barkleys liv för en 15-åring och hans klass och dem börjar med att berätta när han föddes. Det är ett big no, no, har jag hört. Man ska aldrig börja berätta från det att personen föddes, men nu får det vara så.
Brb.
Går och handlar.
Jag gör ett rookie-misstag i berättelsen. Det är så här att skådespelarna ska berätta om Charles Barkleys liv för en 15-åring och hans klass och dem börjar med att berätta när han föddes. Det är ett big no, no, har jag hört. Man ska aldrig börja berätta från det att personen föddes, men nu får det vara så.
Torsten har brutit benet!
.
Han var ute med mig förut när jag var och handlade och halkade på en isfläck, stackaren.