• posses­sedfre­ak
    Mon 16 Mar 2020 20:55
    699 visningar
    28 svar
    -1
    28
    699

    Tradiotionell mansroll oattraktiv?

    Jag kopplar ihop den traditionella mansrollen med ett förbipasserat samhällsstadie, dålig kvinnosyn, hemska lagar osv.


    Tycker moderna män som har lite mer "mjuka" sidor är betydligt mer attraktiva.. 


    Hade ju hellre levt med en svensk "feminiserad" man än en rysk eller arabisk man liksom...  eftersom det måste ju vara hemskt att leva som kvinna i dom regionerna förstår jag inte varför folk tycker att "maskulina" män är så attraktiva. (?) Det är de verkligen inte.. enligt mig. Maskulina macho män är läskiga. Och farliga dessutom. Jag tänder inte på sånt.


    Asiatmän med bra kvinnosyn står också högt i kurs just nu..


    Tycker killar ska vara snälla och lydiga, ge en massa pengar och uppmärksamhet osv. sen kan de sätta ner foten och sätta på en ashårt om de vill. Blir en mer sexig dynamik där tycker jag... än att de ska vara så hårda och tuffa hela tiden.. blir ju skittråkigt då liksom


     


    Biologin finns ju kvar bara i en ny tappning liksom?


    Man vol. 1? Eller man vol. 2?


    Vad tycker ni?


    Tycker den nyskapade mannen passar mig mer i smaken. Det är sexigt med "feminiserade" män vars maskulina har täckts med en slöja som endast får tas av och ses av sin kvinna i sängkammaren Flört


     


    Tycker good boys är mycket sexigare än "bad boys"


    Good boy turning bad kan ju också funka hehe...

  • Svar på tråden Tradiotionell mansroll oattraktiv?
  • Anonym (kille­)
    Mon 16 Mar 2020 20:56
    #1

    Troll mycket?

  • posses­sedfre­ak
    Mon 16 Mar 2020 20:57
    #2

    vars maskulina sida* täcks

  • posses­sedfre­ak
    Mon 16 Mar 2020 21:11
    #3

    T ex. tycker jag Paolo Roberto är en riktigt osexig karl. Alldeles för biffig och med en dryg attityd. Italienska män står ju inte speciellt högt i kurs heller om jag ska vara ärlig... men Paolo Roberto är ett jättebra exempel på vad jag tycker är osexigt. Paolo Roberot är INTE sexig. Han är DRYG bara. Macho män är extremt dryga, skulle aldrig i mitt liv slösa min tid på en sån man.. fattar inte hur folk tänker som gör det

  • Anonym (känsl­ig är sexigt­)
    Mon 16 Mar 2020 23:33
    #4
    -1 +1

    Håller verkligen med. Älskar våra lite mer feminina, känsliga män så länge de ändå klarar av att vara bestämda och inte är alltför konflikträdda. Tänder väldigt mycket på den dynamiken sexuellt, att jag som kvinna också kan få äga och ta en man, så där som du beskriver. Att han bara är för mina ögon och dyrkar mig. Men sen ska han  kunna sätta på mig hårt och passionerat och vara lite djurisk också ibland. Män får gärna gråta i min värld men ska också kunna trösta och få mig att känna mig trygg,  Om inte genom en stor kropp så genom en stark personlighet och civilkurage.

    Trolltråd? Knappast!

  • Anonym (känsl­ig är sexigt­)
    Mon 16 Mar 2020 23:35
    #5
    -1 +1
    possessedfreak skrev 2020-03-16 21:11:41 följande:

    T ex. tycker jag Paolo Roberto är en riktigt osexig karl. Alldeles för biffig och med en dryg attityd. Italienska män står ju inte speciellt högt i kurs heller om jag ska vara ärlig... men Paolo Roberto är ett jättebra exempel på vad jag tycker är osexigt. Paolo Roberot är INTE sexig. Han är DRYG bara. Macho män är extremt dryga, skulle aldrig i mitt liv slösa min tid på en sån man.. fattar inte hur folk tänker som gör det


    Ja machomän är hotfullt och osexigt. Vissa arabiska och utländska killar kan jag tända på visuellt men aldrig deras attityd och värderingar från machobältet.
  • Anonym (Troll­eri trolle­ra)
    Mon 16 Mar 2020 23:38
    #6

    Låter som att ts är en kränkt man.

  • Anonym (Troll­eri trolle­ra)
    Mon 16 Mar 2020 23:40
    #7
    +1

    Nej, jag vill ha en MAN!

  • Gameof­throne­s
    Mon 16 Mar 2020 23:41
    #8

    Vad får dig asiatiska män få dig och ligga på plus? Det beror på vart i Asien du kommer ifrån, kultur, generation mm.

    Det är ju detsamma med män i från Mellanöstern.

    Det finns generation till generation, modern muslim har man hört talas om.

    Svenska män nästan samma sak där. Genetiskt och arvanlag, kultur, uppväxt mm.

    Jag skulle inte vilja ha en (femenistserad man) skulle inte stå ut. Jag vill ha en man som är händig, maskulin ( då menar jag inte muskler, magmuskler,) han ska ha pondus. Stabil se kraftig ut. Och ha egna åsikter, inte för mesig i situationer, inte fly och bli rädd för konflikter. Mm.

  • Anonym (switc­h)
    Mon 16 Mar 2020 23:44
    #9

    Kan inte säga att trådstartens formulering är särskilt tilltalande. Men:

    Jag tycker det är roligt att locka fram djävulen i den lite mer diskrete eller blyge mannen. Vad vill han egentligen göra i sängen, och hur kåt kan jag göra honom?

    Surprise me.

    Otroligt intressant att locka fram kinks ur någon som ser ut som om de aldrig upplevt missionären med lyset tänt ens.

  • posses­sedfre­ak
    Tue 17 Mar 2020 00:50
    #10
    Anonym (Trolleri trollera) skrev 2020-03-16 23:38:38 följande:

    Låter som att ts är en kränkt man.


    Haha nej då, jag är bara en "maskuliniserad" kvinna
Svar på tråden Tradiotionell mansroll oattraktiv?