• Anonym (undrar)

    Kvinnor, em fråga om oralsex.

    Hallå damer.

    Jag undrar vill ni ha era bröst masserade medans oralsex?

  • Svar på tråden Kvinnor, em fråga om oralsex.
  • Anonym (Nappy)

    Åh ja, både när jag ger oralsex och får... 

  • riboflavin

    Beror på tid i månaden och handlag. Svaret kan bli allt från "nej tack" till "fortsätt gärna".

    Bröst är känsliga, kvinnor är olika och åtminstone jag har dagar i månaden där jag inte ens tål att snurra i sängen utan intensiva smärtor i brösten.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (JAA)

    Älskar bröstberöring och killar som visar intresse för dem. De behöver inte ta på dem just under oralsex men en hand som kommer smygande under tröjan när man sitter i soffan eller att bli smekt bakifrån när jag står och diskar eller lagar mat. Någon som bara måste dra upp eller ner min tröja för att kyssa eller slicka dem, titta på dem och förundras..skitsexigt. Vill ofta hellre få mina bröst kyssta än mitt kön. Blir kåt av att någon blir kåt av att titta på mig och ta på mig.

  • Anonym (Yes!!)
    Anonym (JAA) skrev 2020-03-20 18:45:48 följande:

    Älskar bröstberöring och killar som visar intresse för dem. De behöver inte ta på dem just under oralsex men en hand som kommer smygande under tröjan när man sitter i soffan eller att bli smekt bakifrån när jag står och diskar eller lagar mat. Någon som bara måste dra upp eller ner min tröja för att kyssa eller slicka dem, titta på dem och förundras..skitsexigt. Vill ofta hellre få mina bröst kyssta än mitt kön. Blir kåt av att någon blir kåt av att titta på mig och ta på mig.


    Håller med!
  • Anonym (Madde)
    Anonym (JAA) skrev 2020-03-20 18:45:48 följande:

    Älskar bröstberöring och killar som visar intresse för dem. De behöver inte ta på dem just under oralsex men en hand som kommer smygande under tröjan när man sitter i soffan eller att bli smekt bakifrån när jag står och diskar eller lagar mat. Någon som bara måste dra upp eller ner min tröja för att kyssa eller slicka dem, titta på dem och förundras..skitsexigt. Vill ofta hellre få mina bröst kyssta än mitt kön. Blir kåt av att någon blir kåt av att titta på mig och ta på mig.


    Precis så !!
  • Anonym (undrar)

    ok för mig som man kan det vara svårt att fokusera på två saker samtidigt

  • Oerhörd

    Helst inte. Jag ogillar bröstberöring, det är obehagligt. Utom bett i bröstvårtorna, eller rejäla nyp. Eller kanske lite smisk. Men smekningar, klämmande, kyssar och slickande är helt värdelöst imo.

Svar på tråden Kvinnor, em fråga om oralsex.