• Anonym (Crille)

    Sexdockor

    Jag har funderat på att köpa en sexdocka men de är ganska så dyra och man vill ju inte köpa "grisen i säcken". Kollat runt lite och hittade några hyfsade på en sida www.sex4u.se/sexdockor, men de ligger på över 10000:-, men Ok är dom bra så varför inte.   Någon här som har erfarenhet av sexdockor. Tacksam för råd!

  • Svar på tråden Sexdockor
  • Anonym (Crille)
    Anonym (Hitler) skrev 2020-03-24 03:36:57 följande:

    Hej Crille!

    Jag har år av erfarenhet med sexdockor. Jag skulle rekommendera sidan https://se.eusexdolls.com/ . Dem gör väldigt bra grejer. 


    Hej!  Har kollat sida och det ser ju bra ut, men det är ingen svensk sida och jag har dåliga erfarenheter av det. Har blivit blåst ett par gånger . Jag vill helst få varan innan jag betalar och jag kan inte se att det går. 
    Har du själv beställt därifrån?
  • Anonym (Crille)
    fiffilisa skrev 2020-03-24 12:10:54 följande:

    Usch ni är så jävla äckliga


    Tack detsamma!
  • Anonym (Crille)
    fiffilisa skrev 2020-03-24 12:10:54 följande:

    Usch ni är så jävla äckliga


    Tack detsamma!
  • Cbra
    fiffilisa skrev 2020-03-24 12:10:54 följande:

    Usch ni är så jävla äckliga


    Äsch låt dem vara, sug in lärdomen om att alla människor är annorlunda bara! Trevlig kväll och älg

    (bästa sexdockorna är tjejer som agerar som en.. Ta mig.. gör vad  du vill.. jag är din.. du får sätta på mig när du vill även när jag sover och du är sugen.. det e mums!)
  • Perjonsson
    Cbra skrev 2020-03-25 23:07:57 följande:

    Äsch låt dem vara, sug in lärdomen om att alla människor är annorlunda bara! Trevlig kväll och älg

    (bästa sexdockorna är tjejer som agerar som en.. Ta mig.. gör vad  du vill.. jag är din.. du får sätta på mig när du vill även när jag sover och du är sugen.. det e mums!)


    Du låter som en dam med krut i.....Härligt
  • Anonym (tänder på)

    Hej

    Hoppas du hittar en skön docka...
    Jag tänder själv på att låtsas vara en docka när min kille har sex med mig... det gör det ännu bättre att han tycker jag ser ut som en med..  

  • Anonym (Greger)

    Jag tror jag kommer att köpa en det blir ju billigare i längden än att betala för sex. Funderade om de håller för lite hårdare tag, kan man smiska den med hand eller bältet utan att den går sönder?

Svar på tråden Sexdockor