Inlägg från: Anonym (Eh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh)

Misstänker uthängning

Du skriver väldigt osammanhängande och obegripligt. Menar du att du skulle ha blivit uthängd som en våldtäktsman bara för att du gjorde tummen upp till några tjejer?

Jag säger som de andra i tråden, SÖK HJÄLP FÖR DIN PARANOIA!

• Anonym (Eh)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 17:58:24 följande:

Jag svarade just på din fråga. Nej. Jag är inte skyldig. Och för den andra. När det kommer till den andra tråden. Så undrar jag vad du uppfattar eftersom jag förklarar att jag inte är skyldig. Men att jag blir behandlad som om jag vore det. Jag har aldrig begått övergrepp eller sexuell diskriminering.

Ps. Jag är inte paranoid.

Men du förstår väl att du inte kan bete dig hur som helst?! Då är det inte så konstigt om folk behandlar dig så. Förstår du inte att kvinnor kan bli rädda och tycker att du är konstig om du bara går fram till helt okända och frågar om de tycker att det är fel på dig?!
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 18:27:17 följande:

Jag undrar vad är det du inte fattar vad jag snackade om. Om du läser citatet från 14:14. Jag sa precis det du säger nu att man ska inte fråga främmande kvinnor om vad man tycker om en själv. Om du själv inte är i annat kön.

Du säger saker som s

Du blandar ihop det jag och Anonym 666 säger.

Jag tolkar trådstarten som att du gått fram och ställt frågor till okända tjejer och nu klagar på att de blev rädda för dig?

Men som sagt, svårt att förstå vad du menar då du skriver väldigt osammanhängande.
Svar på tråden Misstänker uthängning