• Anonym (Nyfiken)

    Hur många har träffat någon ny/kk/ons via familjeliv?

    Många har nog sett trådar där vissa tenderar att hamna i större eller mindre former av flirtighet.

    Inte sällan slutar det med att den ena föreslår att ?ooh det här börjar bli myyyz, Ska vi PM:a??

    Av naturliga skäl blir det även sista meddelandet i tråden från de två.

    Så, ni som är de där som inleder myyyzz i offentligheten - har det lett till någonting?

    Dela mer er!

    Utslagsfråga: kan det finnas darkzones av FM som är ett BC i fårakläder?

  • Svar på tråden Hur många har träffat någon ny/kk/ons via familjeliv?
  • DanneD

    Jag har träffat 2 KK via familjeliv. Fruktansvärt bra sex. Finns mycket trevliga damer här inne.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Miss Sunny
    DanneD skrev 2020-03-23 20:08:56 följande:

    Jag har träffat 2 KK via familjeliv. Fruktansvärt bra sex. Finns mycket trevliga damer här inne.


    Mycket trevliga män också, har träffat för ons.
  • EA83
    DanneD skrev 2020-03-23 20:08:56 följande:

    Jag har träffat 2 KK via familjeliv. Fruktansvärt bra sex. Finns mycket trevliga damer här inne.


    Spännande. I vilket område bor du?
  • EA83
    Miss Sunny skrev 2020-03-23 20:22:57 följande:

    Mycket trevliga män också, har träffat för ons.


    Grattis ???? :)

    Känns det mer äkta och mindre krystat att skriva med killar här inne / härifrån, jämfört med på tinder eller nån datesida, tycker du? (Givet att du har använt sådana sidor...)

    Hur blev du approachad till en början? (eller var det du som tog initiativ?)

    Singlar eller upptagna?
  • DanneD
    EA83 skrev 2020-03-24 18:52:07 följande:

    Spännande. I vilket område bor du?


    Dalarna :)
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Miss Sunny
    EA83 skrev 2020-03-24 18:55:08 följande:
    Grattis ???? :)

    Känns det mer äkta och mindre krystat att skriva med killar här inne / härifrån, jämfört med på tinder eller nån datesida, tycker du? (Givet att du har använt sådana sidor...)

    Hur blev du approachad till en början? (eller var det du som tog initiativ?)

    Singlar eller upptagna?
    Iom. att jag är öppen här inne med vad jag gillar, är det inga problem alls. Min inkorg är full. Jag använder ingen dejtingsidor.
  • JonasSa
    Miss Sunny skrev 2020-03-24 20:57:07 följande:
    Iom. att jag är öppen här inne med vad jag gillar, är det inga problem alls. Min inkorg är full. Jag använder ingen dejtingsidor.
    Jag trodde det var MYCKET svårt att få till träffar här. Är det vanligt att du blir kontaktad menar du?
  • Miss Sunny

    Ja, inga problem, vet inte hur det är för andra.  Iofs. många oseriösa, överkåta ynglingar och gamla snuskgubbar.

  • DanneD
    Miss Sunny skrev 2020-03-24 21:40:29 följande:

    Ja, inga problem, vet inte hur det är för andra.  Iofs. många oseriösa, överkåta ynglingar och gamla snuskgubbar.


    Jag tror att det är värre för er kvinnor med "oseriösa" kks än vad det är för oss män. De jag har träffat har haft samma "sexvärderingar" som jag själv så vi har haft bra sex. Både yngre och äldre kvinnor.
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • JonasSa
    Miss Sunny skrev 2020-03-24 21:40:29 följande:

    Ja, inga problem, vet inte hur det är för andra.  Iofs. många oseriösa, överkåta ynglingar och gamla snuskgubbar.


    Antagligen inte lätt att veta vid första messen.


     

  • EA83
    Miss Sunny skrev 2020-03-24 20:57:07 följande:

    Iom. att jag är öppen här inne med vad jag gillar, är det inga problem alls. Min inkorg är full. Jag använder ingen dejtingsidor.


    Jag fattar.

    Går det att ta del av vad du gillar någonstans?
  • Miss Sunny
    EA83 skrev 2020-03-24 22:39:07 följande:
    Jag fattar.

    Går det att ta del av vad du gillar någonstans?
    Om du blddrar tilbaka i gamla trådar så ser du det
  • kire

    Ja, det går mycket bra att träffa någon. Träffat flera trevliga, sköna kvinnor via FL

Svar på tråden Hur många har träffat någon ny/kk/ons via familjeliv?