• Xlr8

    Låna annans vibrator och sexleksaker? Normalt eller äckligt?

    Anonym (Pryd?) skrev 2020-03-24 17:27:08 följande:

    Är jag väldigt pryd nu? En tillfälligt inneboende har använt mina sexleksaker. Jag hade inte ens berättat att jag har en låda med sexleksaker, men hon hade hittat dem, flyttat in dem på sitt rum och tydligt använt dem.

    De går ju att tvätta av osv. Men det känns ändå äckligt. En satysfyer, en dildo, geishakulor, plug osv. Det här är saker jag inte bara använt vid punkt 1) utan även vid punkt 2) och det har även hon som lånat dem gjort. Jag kanske är äcklig osv med punkt 2), men det är ju mitt äckel. Jag vill inte dela det med en annan kvinna.

    Dessutom finns det ett socialt stigma kring ja annan användning av sådana föremål och ja det är faktiskt rätt skämmigt att en gillar sådant och inget jag vill att andra skall veta om mig.

    Är jag pryd nu eller är det här väldigt fel gjort av henne?


    Till att börja med, Hon har tagit och använt något som tillhör dig utan lov. Bara där oavsett föremålen är väldigt fel.

    Sen att det är sexleksaker gör det hela väldigt mycket mer fel. Jag hade tagit dyrt föremål i pant tills jag fick pengar att köpa nya sen kasta ut henne.

    Dom som har jobbat/bott på typ fraktbåtar vet att det är sten hårda regler när det gäller individens integritet.

    1. Gå aldrig in i någons hytt utan inbjudan oavsett om dörren står på vid gavel.

    2. Post kort får endast observeras på bild sidan ej text.

    3. Rör aldrig någons privata egendom var dom än må vara placerade.

    Att bryta mot dessa regler leder ofta till stryk och/eller hamna i finkan på båten. Ibland tills nästa hamn för att bli avkastad och arbetslös.

    Aningen extremt men bara gå och låna saker så är jävligt fel.
Svar på tråden Låna annans vibrator och sexleksaker? Normalt eller äckligt?