Inlägg från: extremtanonym |Visa alla inlägg
  • extremtanonym

    Ändrade planer pga Corona, hur löser jag hans födelsedag

    Som titeln lyder så fyller min partner år snart och jag tänkte fira honom med en dag fylld av överraskningar istället för det klassiska inslagna paket. Planen var att överraska honom med en resa till hans hemstad (i södra Sverige) och att jag när vi kommit ner överraskar honom med en romantisk dag på spa:t där nere. Men pga Corona-epidemin (han fyller år om 1,5 månader) blir det alltså inte aktuellt med varken resan eller spa planerna så jag vänder mig till er på familjeliv! Vad kan jag överraska med för roliga och romantisk aktiviteter som antingen går att fixa hemma eller i det smått kyliga svenska vårvädret?

    Tack på förhand mina vänner, alla svar uppskattas! :)

  • Svar på tråden Ändrade planer pga Corona, hur löser jag hans födelsedag
  • extremtanonym

    [quote=80300590][quote-nick]Kallamakka skrev 2020-03-24 19:39:21 följande:[/quote-nick]

    Laga en god, vällagad och avancerad tre rätters meny, kanske en god fördrink eller gott vin till.

    Eller kanske dra iväg på en picknick?

    [/

    Är ett jättebra förslag, tack för svaret. Det ända problemet är att han är EXTREMT kräsen när det kommer till mat, så han gillar mest simpel mar och hans kost består mycket av viss färdigmat och mackor hehe så tror den kan bli svår att genomföra :(

Svar på tråden Ändrade planer pga Corona, hur löser jag hans födelsedag