• Wed 25 Mar 2020 09:23
    4274 visningar
    25 svar
    25
    4274

    "Edging" eller orgasm få fort som möjligt möjligt

    Varken eller egentligen.. handlar ju inte bara om att få orgasm och att komma så snabbt som möjligt när man har sex med någon tycker jag!
    Men när jag är nära att komma så vill jag inte att det upphör liksom, för då är det inte säkert att jag "hittar tillbaks" till känslan.

  • Wed 25 Mar 2020 10:48
    #6
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2020-03-25 10:05:45 följande:
    Det är nog det som är rätt vanligt för många kvinnor förstår jag. Så om du inte får komma när du börjar närma dig så kommer du att helt och hållet "halka av" banan? Det finns inget sätt eller knep att "balansera dig" på gränsen så att du inte tappar känslan men heller inte kommer? Ungefär som en nysning som är på väg att bryta ut men hänger kvar under en lång tid i näsan?

    Om någon kunde få dig att hänga på gränsen och utan att du tappar känslan...skulle du se det som positivt
    Nja, fattar nog inte vad grejen med det skulle vara?
    Som tjej kan man ju fortsätta ha sex även efter att man har kommit så fattar inte varför man ska "hålla sig" om man har svårt att hitta tillbaks igen?
  • Wed 25 Mar 2020 10:49
    #7
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 10:44:40 följande:
    Familjeliv är INTE ett sexforum!!!!!!
    Fast detta inlägger ligger ju under fliken "sex och sånt"..!!
    Klicka inte på såna här trådar då.. bara ett vänligt förslag, så behöver du inte bli upprörd över snusket du får läsa!
  • Wed 25 Mar 2020 11:31
    #11
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 11:06:48 följande:
    Tyvärr dyker såna här trådar upp i allmänna flödet så ingen som är inne på FL slipper trådar som denna..
    Fast du väljer ju om du klickar på tråden eller inte.. eller hur?
  • Wed 25 Mar 2020 14:14
    #17
    Anonym (D) skrev 2020-03-25 14:08:41 följande:
    Ja det är inga kvinnor som skapar sextrådar. De är ju så vidriga!
    Hur vet du det? Att det inte är några kvinnor som skapar sextrådar?


  • Wed 25 Mar 2020 14:16
    #18
    Anonym (Suck) skrev 2020-03-25 14:13:39 följande:
    Faktiskt inte lika många, och inte i samma syften. När kvinnor startar sextrådar så handlar det ofta om att hon söker råd tex hur man gör för att få orgasm lättare etc.

    Män startar ofta sextrådar i syfte att runka till svaren i tråden. Runktrådar kallas dessa trådar!
    Du verkar ju väldigt välinformerad om hur det ser ut i alla fall..
    ..vilket är ganska konstigt eftersom du ju inte läser dessa snusktrådar..?
Svar på tråden "Edging" eller orgasm få fort som möjligt möjligt