Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

    Lägga till arbetskollega på snapchat

    64gb skrev 2020-03-25 10:35:47 följande:
    jag sa att hon inte tycker jag är ett gubbslem. Eftersom hon pratar, skojar och skämtar med mig varje dag.  Jag har aldrig sagt att jag tror hon har en sexuell dragning till mig bara för att hon pratar med mig. Det var DU som sa det.

    Men om vi ska återgå till själva frågan. skit i att jag har en liten cruch. Först och främst är det inte så mycket. och sen, vem fan har inte en liten cruch på någon ibland?  ingen big deal.

    Frågan är egentligen mer vad folk generellt tycker om att lägga till vänner på snapchat? är det en väldigt privat grej eller är det mer som facebook att alla är vän med alla typ. 
    Bara för att hon pratar och skrattar betyder INTE att hon inte tycker att du är ett gubbslem, däremot om hon visste att du är intresserad kan hon mycket väl tycka det! Tjejer i den åldern är generellt inte intresserad av din åldersgrupp. Då får hon ta första steget. Och nej, det är nog inte läge att lägga till henne som vän på snapchat. Och Facebook är inte heller nån "alla känner alla"-grej, det beror helt på den individuella användaren.
  • Mortiscia80
    64gb skrev 2020-03-25 19:04:50 följande:
    Jag förstår vad du menar.

    Mitt syfte är dock inte att komma innanför hennes trosor. Vill mer ha ett lättsammare kompis/jobbrelation.

    Vet att hon är snap-kompisar med andra här på jobbet också. Som är betydligt äldre än jag.

    Dessutom jobbar vi ju ihop vid samma maskin varje dag så det känns ju inte så jättekonstigt kanske om man nu är vän på sociala medier också.

    Har du inga arbetskamrater på sociala medier?
    Fast i din trådstart lät det ju som om du är intresserad av henne, och att snapchat var ett led i att kanske komma henne närmare för det syftet? Inte riktigt en lättsam arbetsrelation.

    Du vet ju aldrig hur hon skulle reagera på just dig baserat på vilka andra hon har på snapchat.
  • Mortiscia80
    64gb skrev 2020-03-25 20:04:53 följande:
    Mjo skrev det mest för att vara tydlig.

    Hon vet dock inte om att jag är lite intresserad. Men jag är en simpel man, man vill ju alltid prata med kvinnor ????

    Tanken är mer att lära känna lite bättre och prata om lite annat än jobb.

    Hon är blyg så jag tror faktiskt hellre hon pratar via sociala medier.

    Men vi får se. Kanske jag bara frågar henne helt enkelt ????
    Frågar man inte får man inte veta. Det värsta som händer är att hon säger nej.
  • Mortiscia80
    64gb skrev 2020-03-25 20:13:37 följande:
    Så är det. Men om jag skickar en invit på snap så behöver hon ju inte godkänna.

    Tack för svaren i alla fall. Återkommer säkert med hur det gick ????
    Ja precis. Men om hon inte godkänt dig på ungefär en vecka så borde du dra tillbaka förfrågan, då slipper hon ha det hängande över sig. Lycka till.
Svar på tråden Lägga till arbetskollega på snapchat