• Anonym (Rädd)
    Wed 25 Mar 2020 14:30
    374 visningar
    37 svar
    37
    374

    Är han intresserad

    För ett tagsen träffade jag en kille efter att vi hade skrivit ett par dagar med varandra.

    Han kom hem till mig och tillbringade natten ihop.

    Sen dess har vi setts nästan varannan dag om vi har haft möjlighet till det och varannan helg efter det inte fungerar med varje.

    Flera mess varje dag sen dag ett.

    Börjar alltid dagen med godmorgon och avslutar med god natt.

    När vi ses så lagar vi mat ihop, ser på film eller tv.

    Pratat om allt, djupa saker till flams.

    Håller om varandra hela tiden, kramas mycket med kyssar.

    Sover alltid över hos varandra

    Är vi ute så håller vi hand.

    Nu till saken, vi träffades för första gången för att vi hade bestämt om allt stämde mellan oss att vi skulle vara KK.

    Och stämde gjorde det verkligen!

    Men det känns inte som om vi är kk utan mera som ett par.

    Vi har kommit överens om att inte ligga med andra.

    Hur uppfattar ni andra om våran relation utav det som går att läsa sig till?

    Vet inte hur en KK relation brukar vara.

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Är han intresserad
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 15:15
    #3

    Vi fick kontakt genom en sida där man kan söka efter sexuellakontakter. I min prestation skrev jag att min önskan är inte ha andra sex partners om vi har sex.

    På han sida stod det att han sökte kk, relation m.m.

    Jag sökte bara KK.

    Han tog kontakt med mig.

    Jag tog upp efter ca en vecka efter att vi börjat ses att jag inte vill att någon av oss ligger med andra när vi ligger med varandra.

    Hanns svar var, självklart inte. Det behöver jag inte heller nu när jag har dig.

    Han berättade även ett par dagar efter det att han avregistrerat sig från sidan där vi fick kontakt.

    Vi har träffats i en månad.

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 15:18
    #4

    Vet ärligt inte om jag vill ha en relation eller inte.

    Känner väldigt mycket för honom för han är väldigt rolig och omtänksam. Givetsvis väldigt snygg!

    Men vet inte om jag har blivit lite förälskad i själva känslan eller om det är i själva han.

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 18:25
    #5

    Någon mera???

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 18:26
    #6

    Någon mera???

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Wed 25 Mar 2020 18:26
    #7

    Någon mera???

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 08:07
    #8

    Snälla någon mera som vill hjälpa, tyda.

  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 10:36
    #10
    Mandel skrev 2020-03-26 08:14:39 följande:

    Jag tolkar det som en relation (att ni är ett par) och inte som kk.

    Eller väldigt goda vänner med extra förmåner.

    Men just detta med att hålla handen ute är en markering mot andra att man är ett par anser jag.


    Jättesvårt det här hahaha men tolkar samma som dig.

    Det lättaste är väl att fråga honom vart vi står.

    Men vill inte skrämma iväg honom om inte han alls är inne på samma.

    Han kanske tycker detta är normalt för kk.

    Han undrade förut om jag har lusta att komma till honom i morgon fast han troligen inte orkar ha sex. Ryggskott.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 13:17
    #12
    Mandel skrev 2020-03-26 11:10:20 följande:

    Fast att fråga kan ju inte skrämma honom.

    -Vi umgås väldigt mycket för att vara kk och vi håller handen ute på stan. Är vi fortfarande kk eller har det blivit något mer av detta? Vad tycker du?

    Eller så struntar du i att fråga och bara lever med i det som händer och sker och så får ni se vart det leder. Så länge du är nöjd så spelar det inte så stor roll vad er benämning på er relation är.


    Du har helt rätt. Tack för svar.

    Kör på som vanligt utan att sätta benämning på det.

    Tids nog utvisar det vad det är.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 17:26
    #14
    Mandel skrev 2020-03-26 15:54:44 följande:

    Själv sitter jag i den sitsen att en vän absolut inte kk helt plötsligt skickar sms där han är intresserad av att testa mer fysiskt. Går liksom inte att misstolka, men ändå!?!

    Vi var på dejt i höstas och umgicks flitigt, men inget mer hände. Till slut var jag tvungen att fråga vad han ville med oss och fick då nästan ett förnärmat att vaddå? Vi är ju kompisar ju.

    Nu efter 5 månader har jag fått "inbjudan" till mer fysisk kontakt. Har skickat sms-konversationen till väninnan för analys och hon tolkar det som ett solklart ja på att han vill bli mer fysisk.

    Hur sjutton gör man nu då? Hur går man vidare på det?

    Du behöver bara flyta med strömmen, men jag ska bryta den ström vi flutit i. Vill jag ens bryta den även om det var min önskan ifrån början?

    Smått panik!


    Har ni varit kompisar och umgåtts under dessa 5 månaderna?

    Du har inte märkt att hanns beteende ändrats emot dig?

    Förstår att du har panik.

    Men efter som du ändå har haft andra känslor för han förut tror jag dom ligger väldigt nära till hands för dig att få tillbaka dom.

    Om jag vore du så skulle jag låta det ske.

    För kärlek är underbart och andra vänner verkar du redan ha.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 18:20
    #16
    Mandel skrev 2020-03-27 08:48:53 följande:

    Vi har umgåtts i 5 månader. 

    Vissa veckor har vi setts typ 3-4 gånger och vissa veckor inte alls. Vi har hjälpt varandra med praktiska saker osv. Mina barn har träffat honom eftersom han äter hos oss ibland och de gillar honom

    Han har inte ändrat något beteende alls tycker jag. Inte försökt bli mer fysisk eller så.

    Jag har typ inga hämningar och har väl drivit lite med honom eftersom han visat typ noll intresse för att dejta andra och försöka hitta en kärlek. Jag har pushat och uppmuntrat honom till att leta.

    Jag har till och med ifrågasatt det här med sex och frågat om han verkligen inte saknar närhet, sex osv. Och han har bara svarat att han har haft sin del av relationer så han lär väl inte få ha någon mer...


    Om jag tolkar helt fritt så låter det som han har grubblat en hel del på vad han känner för dig.

    Efter som han inte har visat intresse för andra.

    Känns som han vill vara riktigt säker på vad han känner innan han ger sig in i något.

    Lite osäker i sig själv.

    Har du några känslor kvar för han?
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 19:56
    #18
    Anonym (KK) skrev 2020-03-27 18:52:15 följande:

    Låter som en solklar KK-förfrågan. En klassiker (vad jag har märkt). De nämner att man är kompisar och försöker sedan få sex, så har de ryggen fri.

    Till TS, du kallar dig Rädd. Vad är det du är rädd för?


    Jag är rädd för känslor, ovisshet och att inte ha kontroll.

    Så med andra ord mycket.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 21:23
    #20
    Anonym (KK) skrev 2020-03-27 21:09:42 följande:

    Då tror jag att det är bättre att ni pratar om det. Om ni fortsätter som ni gör nu så kommer det att göra ondare om det senare visar sig att ni såg olika på saken. Bättre att veta nu än senare.


    Du har helt rätt men jag är även rädd för att förlora det som vi har.

    Men får ta upp det på måndag när jag ska till han. Sist vi nu träffades så sa han när du träffar någon m.m

    Vet inte vad för svar eller vad han var ute efter när han sa så.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 22:29
    #22
    Anonym (KK) skrev 2020-03-27 21:51:50 följande:

    Förstår det. Men om det ni har är så bräckligt att du skulle förlora det för att du tar upp hur du känner, så var det ju ändå inte så starkt.

    I vilket sammanhang sa han det?


    Sant. Känns som det är starkt det som vi har. Mera rädd för att blir rädd för mina känslor och drar dig undan.

    Men ska prata med han på måndag.

    Vi låg och pratade om vad vi gillade i sängen och då säger han när du träffar någon får jag väl berätta vad du gillar och inte. På ett skämtsamt sett.

    Men jag kände att det låg mera bakom. Men vet inte om det var för att markera att han inte vill ha mera eller om han ville höra att jag inte vill träffa någon.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 23:45
    #24
    Anonym (KK) skrev 2020-03-27 23:03:03 följande:

    Det lät ju inte så positivt, men kanske kändes annorlunda i stunden. Låter bra att ni ska prata.


    Med andra ord tolkade du det som om han markerade?

    Ja det blir bäst så.

    Tänkte försöka lista ut vart han står utan att hans svara kan påverka något på ett negativt sett.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Sat 28 Mar 2020 00:24
    #26
    Anonym (KK) skrev 2020-03-27 23:52:33 följande:

    Det är ju så svårt att avgöra då jag inte vet hur samtalet gick eller hur han sa det, men i mina öron, efter din förklaring, så lät det som att ni har något ganska tillfälligt.

    Ok, hoppas att du hittar något bra sätt. Jag tror alltid på att vara ganska ärlig med hur man känner, tror det är bäst i längden, även om jag vet att man inte alltid vill blotta sig alltför mycket.


    Något ganska tillfälligt får jag inte känslan av att vi har.

    Han pratar om oss år fram åt.

    Men jag kan ha fattat fel och han uttrycker sig klantigt så egentligen är det bara tillfälligt.

    Tack snälla.

    Blir att prata med honom, för detta blir man bara snurrig av.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Sat 28 Mar 2020 08:24
    #29
    Anonym (?) skrev 2020-03-28 03:10:16 följande:

    Ett kk-förhållande där mam har bestämt att ibte likka med andra är mer en relarion än ett kk-förhållande.

    Ställer mig lite frågan om i öht vet vad KK innebär?


    Jag vill ha en och samma sexpartner pga sjukdomar och dylikt. Så inte alls konstigt att bestämma det inom KK.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Sat 28 Mar 2020 08:34
    #30
    Anonym (Me) skrev 2020-03-28 05:29:38 följande:

    Hm, jag undrar om han inte är lika rädd och fundersam som du...

    Han skrev ju i sin profil att han kan tänka sig förhållande. Det gjorde inte du. Tänk om han blivit förälskad men inte vill bli avspisas för han tror du bara vill va KK?

    Och sen lägger han ut en trevare och säger ?när du träffar nån? för att han vill att du ska svara ?men jag har ju dig? eller så?

    Jag tycker du först ska bestämma dig för dig själv. Om han vill ha förhållande, vill du då vara med? Sen säger du att du tycker ni har det fint tillsammans och även om du först inte tänkt det så skulle du kunna tänka dig att göra ett förhållande av detta, om han vill.

    Nått sånt typ. Lycka till! Inte ofta man träffar nån man gilla så mycket, ta vara på det!


    Det är den känslan som finns inom mig att det kan vara.

    Men har inte så bra självkänsla så frågar mig själv hur kan han ha fått känslor för mig.

    Sen precis som du skriver vet jag inte ens vad jag vill.

    Men han är helt underbart. Gör massa små finna saker tex köper något extra för han vet att jag gillar det.

    Sen det här med messen vi skriver alltså hela dagarna till varandra.

    Har bestämda dagar vi träffas på. Dvs alla dagar vi kan.

    Sen pga olika saker blir det inte varje dag.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Sat 28 Mar 2020 11:58
    #33
    Anonym (KK) skrev 2020-03-28 09:58:58 följande:

    Nej men dåså Det var som sagt enbart på den kommentaren jag grundade mitt svar.

    Var försiktig med förhoppningar bara. Vet inte om jag haft otur, men har träffat män där allt har varit så perfekt och det pratats framtid och så betydde det ingenting. Så är nog lite färgad av mina egna erfarenheter i mina svar också. Men hoppas innerligen att det blir som du vill. Det låter som att ni har det bra.


    Har också haft väldigt otur.

    Träffade en kille som var så bra trodde jag, bjöd hem mig och lagade mat pratade om saker som vi skulle göra ihop visserligen som vänner.

    Men kände att det var början till något.

    Jag sov över efter din det blev sent.

    Han ville mera den kvällen men inte jag. Han tog det bra.

    Eller....?

    Några dagar senare blev messen förre till att upphöra.

    Sen försvann jag som fb vänn.

    Så är väldigt rädd och försiktig för nya relationer.

    Trodde då KK skulle passa mig perfekt.

    Men nu vet jag inte. Kanske ett förhållande jag vill ha.

    Vi har det väldigt bra. Så kommer prata med han och se vart vi står.
  • Anonym (Rädd) Trådstartaren
    Sat 28 Mar 2020 12:00
    #34
    Anonym (?) skrev 2020-03-28 10:42:25 följande:

    Då har man inget Kk-förhållande.

    Är du allergisk mot kondom?


    Som jag har förstått genom andra som har KK så är det inte så ovanligt att man kommer överens om det.

    Nä men kanske inte vill ha det ändå...
Svar på tråden Är han intresserad