• Anonym (TP)
    Thu 26 Mar 2020 20:37
    1610 visningar
    16 svar
    +1
    16
    1610

    Tänker sexuellt på andra män trots förhållande

    Hej, jag mår dåligt över mina tankar på andra män och behöver skriva av mig.

    Jag lever med min sambo sedan 5 år tillbaka och jag älskar honom otroligt mycket. Vi har ett stabilt förhållande, vi har bra sex och jag känner mig trygg med honom. Upp och ner har det gått emellanåt men vi älskar varandra. Under de senaste månaderna så har jag börjat se på andra män sexuellt. Jag brukar fantisera om att ha sex med andra män, vissa kollegor exempelvis. Jag småflörtar, gör iordning mig till jobbet och försöker vara snygg för andra män. Men när jag inser vad jag håller på med så mår jag så fruktansvärt dåligt. Tycker så synd om min sambo och känner mig hemsk och äcklig. Men jag kan på något sätt inte sluta. Ofta fantiserar jag på hur jag har sex med andra män och njuter av tanken. Vaarför håller jag på såhär? Finns det någon som känner igen sig i mig? Är det normalt att tänka på andra fast man är i ett förhållande? Usch mår så dåligt :(

  • Svar på tråden Tänker sexuellt på andra män trots förhållande
  • Anonym (Anony­m)
    Thu 26 Mar 2020 20:40
    #1

    Varför? För att du är normal!! Jättemånga människor tänker på andra om de onanerar eller har sex med sin partner t ex. Däremot går du över gränsen om du aktivt flörtar med andra män, tror inte din kille skulle gilla det särskilt mycket.

  • Thu 26 Mar 2020 20:41
    #2
    -1

    Var hittar man tjejer som du ts?

  • Thu 26 Mar 2020 21:15
    #3

    Att du fantiserar om att ha sex med män i din närhet är ett dåligt tecken, ett bevis på att du saknar något i ditt förhållande. Det blir verkligare och farligare än om du tänker på någon okänd, en skådespelare eller filmkaraktär. Plus att du tar ett steg till och flirtar.
    Vad hade du tyckt och känt om din sambo gjort likadant? 

  • Anonym (TP) Trådstartaren
    Thu 26 Mar 2020 21:39
    #4
    Tecum skrev 2020-03-26 21:15:10 följande:

    Att du fantiserar om att ha sex med män i din närhet är ett dåligt tecken, ett bevis på att du saknar något i ditt förhållande. Det blir verkligare och farligare än om du tänker på någon okänd, en skådespelare eller filmkaraktär. Plus att du tar ett steg till och flirtar.

    Vad hade du tyckt och känt om din sambo gjort likadant? 


    Min sambo har lite i bagaget tyvärr. Jag har förlåtit honom. Detta var 3 år sen. Så jag vet vad han hade känt. Men jag är inte attraherad på så sätt jag känner någon sorts kärlek för min kollega exempelvis. Detta jag upplever är endast sexuellt..
  • Fri 27 Mar 2020 06:14
    #5

    Det är lätt att sakna hjärtklappningen under förälskelsen, spänningen, när man blir så kåt att man blir darrig. Jag har varit gift länge, jag försöker öka spänningen på olika sätt.

    Att fantisera om andra är inte ovanligt, fel eller fult. Det händer bara inne i ditt huvud. Om du vill utmana dig och honom så kan du försiktigt fantisera i hans öra när ni har förspel, hitta på ett scenario och berätta för honom. Använd inte verkliga personer, det kan väcka väldig avsmak eller svartsjuka. 

    Prova att öppna dig, vidga era gränser. Din sambo har säkert också fantasier och saker han skulle vilja prova. Leksaker, rollspel, noveller, film. 

    Livet är kort, strunta i tabun, sök njutningen tillsammans. Utmana.

    Flirtat med andra har jag alltid gjort, men aldrig tagit nästa steg, det avgörande steget. En del människor klarar det, att leva dubbelliv, jag skulle inte göra det tror jag, jag skulle känna så mycket skuld och rädsla att det skulle upptäckas. 

  • Anonym (qq)
    Fri 27 Mar 2020 12:25
    #6
    +1
    Robert 832 skrev 2020-03-26 20:41:49 följande:

    Var hittar man tjejer som du ts?


    Desperatragg på FL... Patetiskt.
  • Anonym (Två)
    Fri 27 Mar 2020 12:48
    #7
    Robert 832 skrev 2020-03-26 20:41:49 följande:

    Var hittar man tjejer som du ts?


    Enligt din bio har du ju redan två i ditt harem så du borde väl veta om någon...
  • Anonym (H)
    Fri 27 Mar 2020 12:50
    #8

    Det kan finnas flera orsaker till ditt beteende; det kan vara hormonellt, du kanske behöver bekräftelse på att du är en attraktiv person, ibland kan någon stor förändring skett i ens liv som kastar omkull vardagen. Jag skulle försöka ta reda på vad som förändrats inombords om jag var du. Du älskar ju din sambo så lite introspektion för att förstå dina egna behov just nu för att kunna fortsätta din kärleksfulla relation kan vara en idé. Det är inget fel på dig. Lär känna den del av dig som du inte känner igen just nu så kanske det kommer något riktigt gott ur det! :)

  • enable­007
    Fri 27 Mar 2020 14:31
    #9

    Alla , alla tänker och beter sig som du fast visa håller sig vig fantasin medans andra förvekligar sina fantasier ! Du är inte ensam i detta , du har 99 % av folket med dig som tänker likadan , men såklart inte alla erkänner det :)

  • Anonym (qq)
    Fri 27 Mar 2020 14:41
    #10
    enable007 skrev 2020-03-27 14:31:10 följande:

    Alla , alla tänker och beter sig som du fast visa håller sig vig fantasin medans andra förvekligar sina fantasier ! Du är inte ensam i detta , du har 99 % av folket med dig som tänker likadan , men såklart inte alla erkänner det :)


    Sedan är det en sak att fantisera, men att klä upp sig och småflörta är ett steg för långt.
  • enable­007
    Fri 27 Mar 2020 14:43
    #11
    Anonym (qq) skrev 2020-03-27 14:41:21 följande:

    Sedan är det en sak att fantisera, men att klä upp sig och småflörta är ett steg för långt.


    Håller med :)
  • Sun 29 Mar 2020 16:59
    #12
    Anonym (qq) skrev 2020-03-27 14:41:21 följande:
    Sedan är det en sak att fantisera, men att klä upp sig och småflörta är ett steg för långt.
    Håller inte med. Flirta är roligt och spännande, skönt att känna att man får gensvar. Man behöver ju inte gå längre än så.
  • Anonym (Hehe)
    Sun 29 Mar 2020 17:03
    #13
    Anonym (TP) skrev 2020-03-26 20:37:02 följande:

    Finns det någon som känner igen sig i mig?


    Ja, många män tänker på att ligga med andra kvinnor.
    Hehe.
  • Anonym (Argqu­qen)
    Sun 29 Mar 2020 18:40
    #14
    Robert 832 skrev 2020-03-26 20:41:49 följande:

    Var hittar man tjejer som du ts?


    Äe du efterbliven.. Hon mår dåligt över sitt beteende och ditt svar är att försöka ragga på henne.. Du måste va helt tappad!
  • Anonym (qq)
    Sun 29 Mar 2020 20:35
    #15
    KimLinnefeldt skrev 2020-03-29 16:59:42 följande:
    Håller inte med. Flirta är roligt och spännande, skönt att känna att man får gensvar. Man behöver ju inte gå längre än så.
    Att ständigt småflörta med samma person på jobbet är ett risktagande. Jag misstänker att de flesta "otrohet med kollega" inleds på det sättet.
  • Sun 29 Mar 2020 20:46
    #16

    Att fantisera om andra är nyttigt, hälsosamt normalt och är ett tecken på att du är levnadsglad och frisk. Det är nog inte möjligt att fantisera om en och samme man som man lever med ett helt liv. Din sexualitet är hälsosam. Inget konstigt alls.

Svar på tråden Tänker sexuellt på andra män trots förhållande