• Anonym (TS)
    Fri 27 Mar 2020 20:19
    407 visningar
    7 svar
    7
    407

    Hur hitta en person som vill vara vän och också ligga med varandra?

    Jag och min sambo har varit tillsammans i många år. Vi har båda liknande syn på förhållanden, att man får göra vad man vill med sin egen kropp så länge kärleken bara är mellan oss. I början lät vi varandra hångla/pussa med andra, men för ett tag sedan la vi till ligga på den listan. Jag har inte gjort något aktivt försökt med det, vet inte hur hon har gjort.
    Så min fråga är egentligen bara: Hur hittar man någon att bara ligga med, förutom att man kan fråga om man har någon vän som vill? Det som är den är väl att jag inte bara vill ha ligg utan har gärna en liten vänskapsrelation till personen också, med stunder i sängen som bonus. GladTungan ute
  • Svar på tråden Hur hitta en person som vill vara vän och också ligga med varandra?
  • enable­007
    Fri 27 Mar 2020 20:25
    #1

    Och du är ? Han eller hon ?

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Fri 27 Mar 2020 20:54
    #2
    enable007 skrev 2020-03-27 20:25:16 följande:

    Och du är ? Han eller hon ?


    Jag är kille, på 25.
  • Fri 27 Mar 2020 22:42
    #3
    Anonym (TS) skrev 2020-03-27 20:54:57 följande:
    Jag är kille, på 25.
    Mod och karaktär. Mod till att våga och karaktär att stå för vad du säger.
  • Fri 27 Mar 2020 22:53
    #4
    Cbra skrev 2020-03-27 22:42:35 följande:
    Mod och karaktär. Mod till att våga och karaktär att stå för vad du säger.
    Du har en poäng där..
  • Fri 27 Mar 2020 22:54
    #5
    Kluckpang skrev 2020-03-27 22:53:34 följande:
    Du har en poäng där..
    Trodde att "Trådstartaren" skulle stå med till vänster under mitt användarnamn...
  • Anonym (Norrl­and)
    Sat 28 Mar 2020 10:16
    #6
    Anonym (TS) skrev 2020-03-27 20:19:21 följande:

    Jag och min sambo har varit tillsammans i många år. Vi har båda liknande syn på förhållanden, att man får göra vad man vill med sin egen kropp så länge kärleken bara är mellan oss. I början lät vi varandra hångla/pussa med andra, men för ett tag sedan la vi till ligga på den listan. Jag har inte gjort något aktivt försökt med det, vet inte hur hon har gjort.Så min fråga är egentligen bara: Hur hittar man någon att bara ligga med, förutom att man kan fråga om man har någon vän som vill? Det som är den är väl att jag inte bara vill ha ligg utan har gärna en liten vänskapsrelation till personen också, med stunder i sängen som bonus. 


    Kul! Det skulle jag oxå vilja ha, jag är åtminstonde i teorin för öppna förhållanden. Har aldrig fått chansen att prova så vet inte hur det fungerar i verkliga livet. Har inte vågat ta upp det med mannen. Lite feg att det ska såra och tolkas fel osv även om jag vet att han egentligen är ganska öppensinnad.

    Men för att hjälpa dig så skulle jag säga leta på tinder eller någonstans där flersamma håller till, darkside är väl ett exempel. Finns säkert fler ställen där man kan leta kk/vänner. Va öppen med att ni har ett öppetförhållande.
  • Sat 28 Mar 2020 15:32
    #7
    Anonym (Norrland) skrev 2020-03-28 10:16:58 följande:
    Kul! Det skulle jag oxå vilja ha, jag är åtminstonde i teorin för öppna förhållanden. Har aldrig fått chansen att prova så vet inte hur det fungerar i verkliga livet. Har inte vågat ta upp det med mannen. Lite feg att det ska såra och tolkas fel osv även om jag vet att han egentligen är ganska öppensinnad.

    Men för att hjälpa dig så skulle jag säga leta på tinder eller någonstans där flersamma håller till, darkside är väl ett exempel. Finns säkert fler ställen där man kan leta kk/vänner. Va öppen med att ni har ett öppetförhållande.
    Vi har tagit det stegvis. I början va det bara vi, sen sa att vi att pussar va okej och sen vidare. Just det här sista steget va hennes förslag.
    Jag har inte gjort något med någon än, vad hon har gjort vet jag inte. Vi har sagt att vi inte berättar för varann när vi gör något, men om den andra frågar så svarar vi ärligt.

    Jag finns på Tinder, Happn osv med en ärlig liten text (jag känner att det är bäst att vara ärlig mot alla inblandade, även om det skrämmer iväg potentiella "vänner"). Men än så länge inget napp någonstans.

       /Trådstartaren
Svar på tråden Hur hitta en person som vill vara vän och också ligga med varandra?