• Sun 29 Mar 2020 00:57
    329 visningar
    4 svar
    4
    329

    Svårt för att dela med mig till flickvännen

    Hej. Min tjej har inget jobb så det är jag som står för 100% av våra kostnader och har gjort det i ett år nu.

    Det stör mig något otroligt när hon köper saker som jag uppfattar som onödiga eller presenter till andra

    T.ex. idag började vi gräla om en muffins plåt för 79 kr. Jag tyckte hon kunde göra muffins ändå utan den, men hon påstod att man måste ha den (hon har aldrig bakat muffins).

    Har jag rätt i min kritik eller är jag bara en snål jävel?

  • Svar på tråden Svårt för att dela med mig till flickvännen
  • Anonym (,,,)
    Thu 2 Apr 2020 18:00
    #1

    Har hon ingen A-kassa, sjukpenning eller så? Annars undrar jag hur hon har råd att köpa nåt öht.

  • Anonym (???)
    Thu 2 Apr 2020 18:12
    #2
    Krackelibrankel skrev 2020-03-29 00:57:10 följande:

    Hej. Min tjej har inget jobb så det är jag som står för 100% av våra kostnader och har gjort det i ett år nu.

    Det stör mig något otroligt när hon köper saker som jag uppfattar som onödiga eller presenter till andra

    T.ex. idag började vi gräla om en muffins plåt för 79 kr. Jag tyckte hon kunde göra muffins ändå utan den, men hon påstod att man måste ha den (hon har aldrig bakat muffins).

    Har jag rätt i min kritik eller är jag bara en snål jävel?


    Är detta en ny tråd? Jag har svarat i exakt densamma men det var ett par dagar sedan. Eller är massor av svar borttagna? 
  • Anonym (Duble­tt)
    Thu 2 Apr 2020 18:52
    #3
    Anonym (???) skrev 2020-04-02 18:12:02 följande:
    Är detta en ny tråd? Jag har svarat i exakt densamma men det var ett par dagar sedan. Eller är massor av svar borttagna? 

    Det blev dubbla trådar, så som det blir här ibland, och av någon anledning har en person valt att svara i tråden alla vi andra ignorerade. Här är tråden med alla svaren: www.familjeliv.se/forum/thread/80308981-svart-for-att-dela-med-mig-till-flickvannen
  • Anonym (,,,)
    Thu 2 Apr 2020 19:39
    #4

    Aha! Hade inte sett den tråden, är inte här så ofta. Men tack för tipset!

Svar på tråden Svårt för att dela med mig till flickvännen