• Anonym (Spillevink)

Hur träffa tjej?

Hej FL! Jag är en kille i mina bästa år. Strax innan 30. Har alltid haft rätt bra drag på tjejer, ifrån dagis upp till för 4-5år sedan. Nu har man tur om det blir ligga en gång per år.
    Jag festade rätt mycket innan och tog beslutet att lugna mej med detta för ca 8mån sedan, då jag vill ha en lite mer hållbart och stabilt liv. Samt att det går ut för mycket över träningen.

Ang nätdejting:
    Har flera bra profilbilder, flera på mig själv i lite olika semester sammanhang med andra polare. Till exempel på happypancake var det en rätt söt tjej nyss som likade ett par bilder av mig, jag skrev till henne men fick inget svar. På tinder har jag matchat med hundratals intressanta som inte ens ger svar heller. Så detta verkar ju vara helt omöjligt. Gjorde ett litet experiment där jag ändrade intresset till enbart killar och fick över 100st likes på ett dygn och flera trevliga karlar som skrev och presenterade sig direkt!? En STOR skillnad mot tjejer.
    Jag är Atletiskt(mörk), rätt så charmig och väldigt snäll. Ibland känns det som man man inte har gott av att vara snäll då tjejer ändå inte verkar bry sig. Ibland inbillar jag mig att det blev svårare att dejta här i Sverige efter flyktingkrisen 2015. Jag är ju född i Sverige, men är ju Melanin.
    Jag provar av och till att ragga lite på stan t.ex i affärer eller om man bara möter någon på gatan, detta verkar ju också vara helt omöjligt då man 2020 bara blir sedd på som ett creep och inte ens kan få ge en snäll kommentar till en främling. 
    Vad gör man? Min prime är ju snart förbi och det verkar som man lever i en paradox nu.
    Jag har träffat en tjej per år ca som jag oftast blivit glad i, men det känns som jag släpper på mina känslor för "fort" och blir oftast dumpad. När jag var yngre så var det jag som dumpade, vad har hänt?
    Och dom gångerna jag råkar träffa någon trevlig tjej nu så är denna alltid i förhållande redan.
  • Svar på tråden Hur träffa tjej?
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-24 00:11:23 följande:

Jag skrev för att hon reagera poå en skitsak som preferenser. Som rave eller bdsm.. Drygt tänkte jag. Skitsamma nu. Jag tände inte ens på henne, så det kvittar. Jag kan bättre om man säger så, än henne!

Hon tände inte på dig heller och tyckte uppenbarligen att hon kunde få bättre också. Sånt är livet
  • Anonym (frustrerad snubbe)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 00:28:42 följande:
    Du kanske ser bra ut, men det verkar vara din attityd som är ditt problem. Hur du uttrycker dig och framställer dig är nog det som får kvinnor att dra sig undan. Har du problem med det sociala samspelet och att uppfatta signaler? Sen är attraktion högst subjektivt. Alla kommer inte tycka att du ser BRA UT men utseendet är sekundärt när det kommer till seriösare relationer och inte bara ONS.
    Kanske.. Men kan man inte få gilla rave eller vara nyfiken på bdsm nu eller? Människor har fått mindre acceptans för olikheter eller vadå???
    Hon får acceptera att alla inte tänker som henne, och talar med djur som hon gjorde, iof.. Mysko tyckte jag. Vi klickade inte. Healing massage och sånt bullshit.
    haha! Vafan liksom..
    Tala med djur? =)
    Jag sa inget mer om det..

Kanske det, men jag tror mer det beror på henne än mig helt ärligt! Svenska tjejer är fan inte enkla endel av er!
    Attraktion är subjektivt ja. Jag kanske har problem med det sociala, men ändå inte. Jag är mest ärlig och rak. 
    Anonym (Tvärtom) skrev 2020-07-24 00:30:32 följande:
    Hon tände inte på dig heller och tyckte uppenbarligen att hon kunde få bättre också. Sånt är livet
    Hon tände nog på mig jo! Men vart besviken att jag ville dra efter 10 minuter..
    Gilla henne ändå, men nej, jag kan bättre.
    Hon kan inet få bätter än mig nej. Hon kan få annorlunda än mig dock. Men jag är unik, och nej, hon kan inte få bättre än mig.
    Hon kan inte få bättre än mig nej. Hon kan få annorlunda än mig dock. Men jag är unik, och nej, hon kan inte få bättre än mig.
  • Illusion

Kan det vara så att det finns tjejer, men att du söker en viss typ av tjej. En sorts tjej som inte skulle välja dig utan en annan typ.

Mitt tips är att fråga "vanliga" tjejer. 

• Anonym (Tvärtom)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-24 00:54:38 följande:

Hon kan inte få bättre än mig nej. Hon kan få annorlunda än mig dock. Men jag är unik, och nej, hon kan inte få bättre än mig.

Du skrev tidigare att hon dissade dig.

Unik är inte alltid bra, då blir det svårare att hitta din unika match. Men du planerar ändå att köpa sex så du är nog mest ute efter att rättfärdiga dina sexköpsplaner.
  • Anonym (Ina)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-24 00:52:12 följande:
    Kanske.. Men kan man inte få gilla rave eller vara nyfiken på bdsm nu eller? Människor har fått mindre acceptans för olikheter eller vadå???
    Hon får acceptera att alla inte tänker som henne, och talar med djur som hon gjorde, iof.. Mysko tyckte jag. Vi klickade inte. Healing massage och sånt bullshit.
    haha! Vafan liksom..
    Tala med djur? =)
    Jag sa inget mer om det..

Kanske det, men jag tror mer det beror på henne än mig helt ärligt! Svenska tjejer är fan inte enkla endel av er!
    Attraktion är subjektivt ja. Jag kanske har problem med det sociala, men ändå inte. Jag är mest ärlig och rak. 
    Om du uttrycker dig så som du gjort här i tråden så förstår jag om du har svårt att få tjejer. Det är rätt rörigt, och du verkar ha väldigt höga tankar om dig själv.

Personligen kliar det i kroppen på mig när någon beskriver sig själv som "ärlig och rak" för alla personer jag känner som anser sig vara "ärliga och raka" brukar vara lite väl gåpåiga, inte veta hur man uttrycker sig, och brukar såra människor utan att förstå det "för jag är ju bara rak och ärlig och säger som det är". 
    Illusion skrev 2020-07-24 00:57:08 följande:

Kan det vara så att det finns tjejer, men att du söker en viss typ av tjej. En sorts tjej som inte skulle välja dig utan en annan typ.

Mitt tips är att fråga "vanliga" tjejer. 

Du kanske har rätt.. Jag kanske går efter dom lite "snyggare" tjejerna.. Men vissa klickar så. Dom är vanliga! Men vackra. Jag är kräsen.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (frustrerad snubbe) skrev 2020-07-24 02:03:14 följande:

Du kanske har rätt.. Jag kanske går efter dom lite "snyggare" tjejerna.. Men vissa klickar så. Dom är vanliga! Men vackra. Jag är kräsen.

Så kräsen att du överger dejtandet och blir torsk?? Lol
Svar på tråden Hur träffa tjej?