• Anonym (Undrar)

    Gillar du/skulle du gilla när kvinnor slåss om dig?

    Inspirerad av en annan tråd om våld och sexualitet, fast denna mest riktad till män.

    Tänk dig två kvinnor som slåss. Om dig. Det är INTE någon slags kuddkrig i sexiga underkläder, inte någon halvtuff men ganska sexig gyttjebrottning, inte heller någon reglerad boxning/mma-match utan istället:

    Rått och brutalt. De slår, sparkar, river, biter varandra. Slår varandra med lösa föremål allt de får tag i, skulle någon hitta en kniv, en flaska, en hammare så hade det använts...inga spärrar mot nåt. Ingen ger sig utan det pågår tills någon dör eller ligger som död på marken och den andre kanske slutar slå om ingen stoppar dem. De slåss om dig.

    Den ene kanske är din älskarinna och den andre din fru, eller det är två du dejtar samtidigt. De hatar varandra men älskar dig.

    Nu till frågan: Hade DU tyckt det här var sexigt? Varför? Varför inte?

  • Svar på tråden Gillar du/skulle du gilla när kvinnor slåss om dig?
  • Anonym (smockan)
    Smecker skrev 2020-03-29 22:58:26 följande:

    Nej. Våld är rätt osexigt.


    Jag skulle inte gilla det. Skulle gå emellan dom och stoppa det.

    Kvinnor däremot går igång på att män kämpar för dom, och det är status att ha en man som kan slå folk på käften.
    Jag skrev om det i en annan tråd. En bekant var ihop med en boxare och hon försökte få igång bråk när de var ute, så att alla skulle få se vilken karl hon hade. Han själv ville inte slåss.
  • Anonym (Wtf)

    Vad är det för konstig frågeställning? Självklart är det inte sexigt någonstans. Kan inte se vad som skulle vara sexigt med våld.. sjukt oattraktivt!

  • Anonym (smockan)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-03-29 23:04:04 följande:

    Vad är det för konstig frågeställning? Självklart är det inte sexigt någonstans. Kan inte se vad som skulle vara sexigt med våld.. sjukt oattraktivt!


    Vi är inte heller kvinnor. Så vi kan inte förstå. Det är väl nåt med att de går igång på att män är så mycket starkare, det är maskulint att män är kapabla till att skada en annan människa, och kan skydda henne om nån idiot hoppar på dom. Tyvärr så är det sällan bara en person som angriper och då kvittar det nog hur bra en man är på att slåss. 
  • Paganini

    Det har aldrig hänt men det skulle inte tyda på någon större intelligens hos kvinnorna. Det är inte vinnaren som skulle få mig utan det är jag som väljer vem av dem jag är intresserad av. Om ens någon av dem.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-03-29 23:04:04 följande:

    Vad är det för konstig frågeställning? Självklart är det inte sexigt någonstans. Kan inte se vad som skulle vara sexigt med våld.. sjukt oattraktivt!


    Folk låg som fasen på bordeller i antikens rom efter gladiatorspel. En del (Långt ifrån alla, långt ifrån en majoritet, men ändå många) har en ganska stark koppling mellan sexualitet och våld.

    Detta tar sig uttryck i SM, rough och dylikt. men här gör jag det ännu mer primalt, mer djuriskt, och tar vad som oftast (men inte alltid tex Hyenor) är hanens lott, att slåss om honan och vänder på den, så att honor slåss om hanen, och isåfall om hanen tycker det är sexigt och gärna parar sig med vinnaren.
  • Anonym (Spy)

    Jag har blivit slagen av älskarinnan när jag har vägrat att lämna min fru för älskarinnans skull. Gjorde slut direkt. Det vidrigaste jag någonsin varit med om. Bara tanken om älskarinnan gör mig spyfärdig

Svar på tråden Gillar du/skulle du gilla när kvinnor slåss om dig?