• Sun 29 Mar 2020 23:34
    406 visningar
    5 svar
    5
    406

    Han antecknar kvinnors ägglossning i sin kalender

    Kändes väldigt skumt att hitta en almanacka i killes rum med anteckningar om när jag har mens och när den slutar och försökt räkna ut när jag har ägglossning.

    Bläddrade tillbaka i en almanacka som han hade antecknat i förra året 5 månader efter vi träffats så hade han lagt in en till kvinnas mens och ägglossning antecknar på samma månad som min.

    Alltså ska han skaffa barn med flera eller vadå? Sa det till honom vad är detta. Han påstår han inte har någon kontakt med henne. Är tveksam till om de legat med varandra också när han antecknat om hennes ägglossning. Han tycker jag har snokat för satt vid datorn och såg sedan det fanns anteckningsblock i hyllan på databordet så var det hans almanacka med anteckningar.

  • Svar på tråden Han antecknar kvinnors ägglossning i sin kalender
  • Anonym (pd)
    Sun 29 Mar 2020 23:54
    #1

    Är du säker på att han är mentalt frisk?

  • Anonym (Nn)
    Mon 30 Mar 2020 00:01
    #2

    Han låg helt klart med henne, sen var väll du och han kanske inte ett par då så det kanske inte var otrohet direkt men det vet ju bara du.

    Det är fett skumt av honom om det inte är så att ni försöker bli med barn eller inte har annat preventivmedel än säkra perioder och han försöker hjälpa till att hålla koll eller nått men det borde ni ha kommunicerat om. Eller så kanske han tänder på att ha sex när du har ägglossning? Vad säger han själv?

  • Mon 30 Mar 2020 00:24
    #3

    Han har försökt övertala mig skaffa barn sedan vi träffats.men jag har varit osäker på om jag vill ha barn.

    Så han har tydligen antecknat om min ägglossning sedan vi sågs. Så vi var ett par när han började anteckna den andra kvinnans ägglossning. Förmodligen så fick han väl panik när jag tvekade och började med någon ny och anteckna om hennes ägglossning.

    Det kändes bättre nu när vi träffas mer och ev hade jag kunnat skaffa barn men när jag läste om den andra kvinnan i hans anteckningar så backade jag ur och känns inte någon höjdare skaffa barn med en kille som har flera kvinnor.

    Fast han förnekar att han har kontakt med henne nu. Men njae hur ska jag veta att han talar sanning nu.

  • Anonym (hm)
    Mon 30 Mar 2020 08:35
    #4

    Men va, vad sjukt.

    Mitt ex hade bra koll på ägglossning, men han antecknade den inte. Tror mer dock det var relaterat till att jag hade mer sexlust då.

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 30 Mar 2020 08:49
    #5

    Men det är ju klart som korvspad att de har eller åtminstone haft ett sexuellt förhållande!! Anledningen att han har koll på hennes äl är antingen för att göra henne med barn eller just för att INTE kunna göra det.

    Att du ens är ihop med honom fortfarande? Folk snackar om röda flaggor, ser du inte en hel vaktparad??

Svar på tråden Han antecknar kvinnors ägglossning i sin kalender