• Anonym (Dwight)

    Ni män som slickat en tjej/kvinna analt?!

    Har under årens lopp fått upp ögonen för tjusningen med att slicka henne där bak. Väldigt upphetsande, och än idag har jag inte haft en sexpartner som inte tyckt det varit tändande.

    Jag skulle aldrig vara med någon som inte håller sig fräsch och tar väl hand om sin hygien.

    MEN, jag har än idag inte varit med om att hon inte luktar lite där bak, typ när hon står på alla fyra, man särar hennes skinkor och närmar sig med munnen. Det är alltid en "doft av rumpa" där, oavsett ifall hon duschat 10 minuter tidigare.

    Är detta något även ni andra upplever?

  • Svar på tråden Ni män som slickat en tjej/kvinna analt?!
  • Anonym (.)

    Tycker snarare tvärsom, är förvånad över att min kvinna i princip aldrig luktar illa där bak.

  • Anonym (En till)
    Anonym (Dwight) skrev 2020-03-31 08:00:07 följande:

    Har under årens lopp fått upp ögonen för tjusningen med att slicka henne där bak. Väldigt upphetsande, och än idag har jag inte haft en sexpartner som inte tyckt det varit tändande.

    Jag skulle aldrig vara med någon som inte håller sig fräsch och tar väl hand om sin hygien.

    MEN, jag har än idag inte varit med om att hon inte luktar lite där bak, typ när hon står på alla fyra, man särar hennes skinkor och närmar sig med munnen. Det är alltid en "doft av rumpa" där, oavsett ifall hon duschat 10 minuter tidigare.

    Är detta något även ni andra upplever?


    Luktar det så funkar det inte för mig. Jag tror att vissa luktar oavsett hur bra de tvättar sig. Det "sitter i väggarna" så att säga. Men det sagt så har jag alltså inte kunnat slicka alla mina flickvänner. 
    Men känns det rätt och fräscht för båda så är det ju väldigt upphetsande, jag gillar det :)
  • Anonym (Euw)
    Anonym (En till) skrev 2020-03-31 08:56:57 följande:

    Luktar det så funkar det inte för mig. Jag tror att vissa luktar oavsett hur bra de tvättar sig. Det "sitter i väggarna" så att säga. Men det sagt så har jag alltså inte kunnat slicka alla mina flickvänner. 

    Men känns det rätt och fräscht för båda så är det ju väldigt upphetsande, jag gillar det :)


    Vad är det som är upphetsande med att slicka någon i röven?
  • Tukt

    Klart den doften skiljer sig en aning mot den som är ett par centimeter längre fram.
    Men är det inte lite det som är poängen? Att det finns en symbolik i var man slickar och att det är den som känns eggande. Och om det inte smakade, doftade olika så kunde man ju i princip slicka en skärbräda av plast.

  • Anonym (Ollga)
    Anonym (Dwight) skrev 2020-03-31 08:00:07 följande:

    Har under årens lopp fått upp ögonen för tjusningen med att slicka henne där bak. Väldigt upphetsande, och än idag har jag inte haft en sexpartner som inte tyckt det varit tändande.

    Jag skulle aldrig vara med någon som inte håller sig fräsch och tar väl hand om sin hygien.

    MEN, jag har än idag inte varit med om att hon inte luktar lite där bak, typ när hon står på alla fyra, man särar hennes skinkor och närmar sig med munnen. Det är alltid en "doft av rumpa" där, oavsett ifall hon duschat 10 minuter tidigare.

    Är detta något även ni andra upplever?


    Nej, aldrig märkt detta med min partner, hon kan nämligen tvätta sig.
  • Anonym (En till)
    Anonym (Euw) skrev 2020-03-31 09:58:45 följande:

    Vad är det som är upphetsande med att slicka någon i röven?


    Ja det är ju olika vad man gillar. Vissa gillar Pitepalt, andra inte.
  • Anonym (En till)
    Anonym (Ollga) skrev 2020-03-31 10:10:40 följande:

    Nej, aldrig märkt detta med min partner, hon kan nämligen tvätta sig.


    Typisk tråkig FL-kommentar. Min partner kan nämligen bla bla..
  • Tukt
    Anonym (En till) skrev 2020-03-31 10:24:48 följande:
    Typisk tråkig FL-kommentar. Min partner kan nämligen bla bla..
    Det verkar vara något med FL att man ser det som en rättighet, rent av en skyldighet att blanda sig i alla diskussioner där man ser något som stör en.
    Hade man i stället diskuterat sådant där man själv kunde tillföra något hade både klimatet och diskussionerna blivit bättre.
    Inte bara det, diskussioner som denna med att slicka röv, som förekommer titt som tätt, hade minskat radikalt då det inte skapas konflikter på grund av bristande respekt för andra människor.
  • Anonym (Ollga)
    Tukt skrev 2020-03-31 10:33:05 följande:
    Det verkar vara något med FL att man ser det som en rättighet, rent av en skyldighet att blanda sig i alla diskussioner där man ser något som stör en.
    Hade man i stället diskuterat sådant där man själv kunde tillföra något hade både klimatet och diskussionerna blivit bättre.
    Inte bara det, diskussioner som denna med att slicka röv, som förekommer titt som tätt, hade minskat radikalt då det inte skapas konflikter på grund av bristande respekt för andra människor.
    Anonym (En till) skrev 2020-03-31 10:24:48 följande:
    Typisk tråkig FL-kommentar. Min partner kan nämligen bla bla..
    Men syftet med FL är ju att argumentera och låta andra veta att de har fel?!

  • Anonym (...)
    Anonym (Ollga) skrev 2020-03-31 11:11:32 följande:
    Anonym (En till) skrev 2020-03-31 10:24:48 följande:
    Typisk tråkig FL-kommentar. Min partner kan nämligen bla bla..
    Men syftet med FL är ju att argumentera och låta andra veta att de har fel?!

    Ja ALLA andra har ju fel!!
Svar på tråden Ni män som slickat en tjej/kvinna analt?!