• Anonym (Hmm)

    Sex med ny tjej, berätta om farhågor?

    Hej.

    När ja inte har sex regelbundet så kommer ja för snabbt när de väl är dags.

    Och regelbundet har inte varit mitt mantra den senaste tiden.

    Om och när ja träffar en tjej, ska jag berätta om detta innan, eller låta henne bli besviken oförberett?

    Hur tänker ni tjejer?

  • Svar på tråden Sex med ny tjej, berätta om farhågor?
  • Anonym (Tips från coachen)

    Se till att du runkar lagom långt innan så du kan hålla dig lite längre.

  • Anonym (Fd frustrerad)

    Varför ger du henne inte orgasm innan du stoppar in pillen? Är du en sån där kille som tror att kuken gör allt jobb?

  • Anonym (Fd frustrerad)

    I så fall blir hon besviken oavsett.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Fd frustrerad) skrev 2020-03-31 20:54:00 följande:

    Varför ger du henne inte orgasm innan du stoppar in pillen? Är du en sån där kille som tror att kuken gör allt jobb?


    Absolut inte, älskar tunga och fingrar också.

    Handlar väl om mina fördomar om vad tjejer förväntar sig.
  • Anonym (Fd frustrerad)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-03-31 20:55:55 följande:

    Absolut inte, älskar tunga och fingrar också.

    Handlar väl om mina fördomar om vad tjejer förväntar sig.


    Snarare vad du tror att tjejer förväntar sig. Har du tittat på för mycket porrfilm där kvinnor skriker ut sin fejkade orgasm oavbrutet så fort mannen stoppar in kuken. Sen ett evigt nötande i alla hål innan han slutligen måste tokrunka för att sedan lägga satsen i tjejens ansikte?

    Det är inte vad tjejer vill ha.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Fd frustrerad) skrev 2020-03-31 21:00:24 följande:

    Snarare vad du tror att tjejer förväntar sig. Har du tittat på för mycket porrfilm där kvinnor skriker ut sin fejkade orgasm oavbrutet så fort mannen stoppar in kuken. Sen ett evigt nötande i alla hål innan han slutligen måste tokrunka för att sedan lägga satsen i tjejens ansikte?

    Det är inte vad tjejer vill ha.


    Eller så vet jag vad mitt ex vill ha eftersom de bara e henne ja varit med i en massa år.

    Iron kommer av att ja ska ut på marknaden för första gången på länge.
  • Anonym (Säg inget)

    Alltså, jag vet inte om det bara är jag som råkar ut för det, men majoriteten av män jag haft sex med har kommit väldigt snabbt. Oroa dig inte! Nu män när ni diskuterar med varandra snackar om timslånga knull, i själva verket penetreras det sällan mer än 5 minuter, oftast 2-3. Om jag utgår från mig själv. Kanske blir en kvart sammantaget inklusive förspel.

  • Anonym (Samma)

    Sitter i samma sits som dig, fast omvänd, är tjej.

    Jag hade gärna velat veta dina farhågor och önskemål! Det är ju ett samspel, ska bli bra för båda. Det är ju "din stund" också så för att du själv faktiskt ska njuta av det och inte vara orolig för det så blir det nog bättre av att kommunicera det. Jag hade inte tagit det som något negativt, tvärtom. Och om det nu skulle hända att du kommer fort så behöver ni ju inte avsluta myset för det.

    Vad har du för förväntningar själv?

  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-03-31 20:48:47 följande:

     
    Hur tänker ni tjejer?


    Dom tänker nog - Är han 12 år eller??? Ska jag utsätta mig för det här???
  • Moder1

    Tja kommer du fort första gången tar det väl lite längre tid andra , hade jag tänkt.

    Men dra av den själv innan dejten så kanske du inte kommer lika fort.

    Och skulle du komma fort så Se för Gudskull till att kvinnan är tillfredsställd.

    Annars blir det nog inte fler gånger iaf

  • Moder1

    Tja kommer du fort första gången tar det väl lite längre tid andra , hade jag tänkt.

    Men dra av den själv innan dejten så kanske du inte kommer lika fort.

    Och skulle du komma fort så Se för Gudskull till att kvinnan är tillfredsställd.

    Annars blir det nog inte fler gånger iaf

  • Anonym (Gör inget)

    När jag och min man hade sex första gången så kom han bokstavligt på 4 sekunder. Han skämdes och tyckte det va jätte jobbigt. Jag sa bara att det inte är någon fara och det är sånt som händer. Idag är jag gift med han och ja, han blev bättre på att hålla sig

    Nog hade jag gärna haft en headsup på att det kan gå fort om killen vet det med sig.

  • Anonym (Moi)

    Min erfarenhet är min man som gärna velat hålla på i minst en timme varje gång och där min kåthet var borta långt innan han kom.

    Jag skulle tycka det var smickrande om en man kom så snabbt. Jag hade tänkt att han var så upphetsad av mig och vår situation att han inte kunde hålla sig. Jag förutsätter då att vi tillsammans såg till att båda hade en njutningsfull stund ändå.

  • Anonym (Konrad)

    Nåste det vara över efter 1 gång, vila lite gå ner på henne, upp med dicken igen och på't igen bara!

  • Anonym (L)

    Jag hade uppskattat att du sagt något innan, så kunde vi försöka lösa det tillsammans. Man kan ju till exempel bara köra petting och/eller oralt de första gångerna, och då extra långsamt. Lära känna varandra ordentligt så pressen släpper.

Svar på tråden Sex med ny tjej, berätta om farhågor?