• Anonym (Moss)

    Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?

    Jag är nybliven singel och inte jättevan att dejta eftersom jag bara haft två kvinnor i mitt liv innan mitt ex. Bägge har varit förhållsnden och med bägge har sexlivet varit dåligt pga av att jag har så pass välutrustad. Nu har jag blivit singel ocj börjat dejta. Av två olika kvinnor jar jag fått höra att jag borde sagt att jag är så stor i början redan. Men jag har gjort det med andra och det har inte slltid fallit väl ut heller. Hur ska man göra ? Det känns som att oavsett vad så blir det fel. Den man berättar för tycker man är för intim och de man inte säger nåt till verkar tycka att en förvarning hade varit bra. . Mitt ex tycker jag borde förvarna och jag lutar åt att det är rätt både för min del och för eventuella tjejers. Men hur vill tjejer ha det förvarning eller inte. Tänk då att killen ärr väldigt väldigt stor. Kanske tom större än den sk världsrekordhållaren.

  • Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?
  • Anonym (Moss)
    Anonym (O) skrev 2020-04-09 09:34:48 följande:

    Shit, redan som 10-åring? Du kan inte haft en lätt skolgång med idrottslektioner och dusch.

    Jag förstår att det är ett jätteproblem. Svårt det där med att förvarna eller inte. Det får i så fall göras på rätt sätt. Du kan inte bra dra till med att du har en enorm kuk för det hade iaf fått mig att backa direkt. Inte av storleken på kuken utan för att det hade känts barnsligt och ärligt talat så brukar killar som slänger såna kommentarer snarare ha ganska liten eller på sin höjd normal storlek.

    Däremot hade jag kanske uppskattat en liten heads-up innan kläderna åker av, men inte före det. Då skulle du kunna säga (med dina egna ord såklart) Jag vet att min kuk är långt över genomsnittet. Men bara så du vet så förväntar jag mig inte att vi ska kunna knulla såhär i början. Det finns så mycket annat skönt att göra, vi börjar så och tar det därifrån.

    Med en sån kommentar hade i alla fall jag blivit lugn, när jag vet att han inte förväntar sig att jag ska klara det. Sen hade jag förmodligen velat prova Efter en stund ändå men då vet jag ju att ribban ligger lågt och det är okej att avbryta och göra annat.


    Ja det var väl dådet började märkas iaf. Men det var ganska lugnt tills det tog
  • Anonym (Moss)
    Anonym (O) skrev 2020-04-09 09:34:48 följande:

    Shit, redan som 10-åring? Du kan inte haft en lätt skolgång med idrottslektioner och dusch.

    Jag förstår att det är ett jätteproblem. Svårt det där med att förvarna eller inte. Det får i så fall göras på rätt sätt. Du kan inte bra dra till med att du har en enorm kuk för det hade iaf fått mig att backa direkt. Inte av storleken på kuken utan för att det hade känts barnsligt och ärligt talat så brukar killar som slänger såna kommentarer snarare ha ganska liten eller på sin höjd normal storlek.

    Däremot hade jag kanske uppskattat en liten heads-up innan kläderna åker av, men inte före det. Då skulle du kunna säga (med dina egna ord såklart) Jag vet att min kuk är långt över genomsnittet. Men bara så du vet så förväntar jag mig inte att vi ska kunna knulla såhär i början. Det finns så mycket annat skönt att göra, vi börjar så och tar det därifrån.

    Med en sån kommentar hade i alla fall jag blivit lugn, när jag vet att han inte förväntar sig att jag ska klara det. Sen hade jag förmodligen velat prova Efter en stund ändå men då vet jag ju att ribban ligger lågt och det är okej att avbryta och göra annat.


    Ja det var då det började märkas för mig, men när jag var 11 hade jag en 17 cm lång snopp slak och då började det kommenteras av andra. Sen blev det värre och värre. Kommer ihåg att jag gick till skolsyster när jag var 15 och hon sa att allt var normalt och vissa är tidiga osv. Mycket skitsnack o lite stöd..

    Att säga i rätt läge är ju avgörande men att liksom dra till med det när kläderna åker av är ju i så fall bara för att få chansen att säga att tjejen inte ska känna nån press att knulla. Och det är ju bra det är ju bara det att jag vill knulla så småningom iallafall. Jag skulle läty ta ett avbrutet ligg framför tusen stycken tjejer som leker med den och på sin höjd runkar.
  • Anonym (Moss)
    jannes skrev 2020-04-09 09:52:55 följande:

    En till här med stor framförallt grov brukar uppskattas men inte av alla . Exet klaga hon fick ont i käkarna men väldigt upphetsande och se på när hon sög . Vaginalsexe va lite jobbigt i början men blev bättre efter ett tag.


    Så hur glru för att tjejerna ska våga testa?
  • Anonym (Moss)
    Fredelina skrev 2020-04-09 18:55:51 följande:

    Var inte blyg. Visa den bara. många tjejer tycker det är coolt med stora snoppar även fast de kanske inte bryr sig så mycket. fråga dina tjejkompisar vad de tycker för att få en objektiv bedömning kanske


    Av de som sett drn och sagt något så säger alla i princip att det är den största de sett och jag har hört av sndra att man skämtat om att ha sex med mig som Att det vore vansinne typ. Mitt ex säger att hon allrid blev lite s

    Choclad när hpn såg mig naken som att hon glömde emellan. Jag själv tycker det ser väldigt tveksamt ut när man ksn jämföra den med en tjejkropp. Det ser ut som att msn skulle punktera hjärtat tyo. . Så jag fattar att man kan bli osäker.
  • Anonym (O)
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-10 19:33:11 följande:

    Ja det var då det började märkas för mig, men när jag var 11 hade jag en 17 cm lång snopp slak och då började det kommenteras av andra. Sen blev det värre och värre. Kommer ihåg att jag gick till skolsyster när jag var 15 och hon sa att allt var normalt och vissa är tidiga osv. Mycket skitsnack o lite stöd..

    Att säga i rätt läge är ju avgörande men att liksom dra till med det när kläderna åker av är ju i så fall bara för att få chansen att säga att tjejen inte ska känna nån press att knulla. Och det är ju bra det är ju bara det att jag vill knulla så småningom iallafall. Jag skulle läty ta ett avbrutet ligg framför tusen stycken tjejer som leker med den och på sin höjd runkar.


    Det är just därför du ska säga att du inte förväntar dig att ni ska knulla ?såhär i början?. Då är det underförstått att ni ska jobba er dit. Däremot så kommer du ju aldrig kunna få en snabbis under Bolibompa liksom. Du får räkna med att det kommer behöva ta tid när du ska knulla. Och att ha sex utan penetration emellanåt är inte fy skam det heller. En härlig omgång med oralsex kan ju funka det också om man vill ha nåt snabbare. Men absolut förstår jag att du vill knulla också ibland. Och det borde ju gå att jobba fram med en tjej som bara är villig att jobba lite för det (och självklart får du också jobba för det med att få henne ordentligt uppvärmd) Som nån annan skrev, en tjej som gillar att bli fistad borde klara din kuk också. Värm upp henne med fisting först så borde det funka.
  • Fredelina
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-10 19:45:30 följande:
    Av de som sett drn och sagt något så säger alla i princip att det är den största de sett och jag har hört av sndra att man skämtat om att ha sex med mig som Att det vore vansinne typ. Mitt ex säger att hon allrid blev lite s

    Choclad när hpn såg mig naken som att hon glömde emellan. Jag själv tycker det ser väldigt tveksamt ut när man ksn jämföra den med en tjejkropp. Det ser ut som att msn skulle punktera hjärtat tyo. . Så jag fattar att man kan bli osäker.
    grattis till dig då. det är ju ett rätt bra betyg . har du fått ligga mycket genom ryktesvägen?
  • Anonym (Moss)
    Fredelina skrev 2020-04-10 20:09:36 följande:

    grattis till dig då. det är ju ett rätt bra betyg . har du fått ligga mycket genom ryktesvägen?


    Nja tycker du ?? Att folk skämtar om hur ingen kan ha sex med mig??

    Jag har fått frjter ryktesvägen just för att de vill testa isv. Tyvörr har det oftast blivit mest ingenting. En person som visste npt innan har jag haft sex med. Eller snarare varit inne i för jag fick inte röra mig utan det var ner ett långsamt juck där det var en halvtimnas förspel. Tiominute för att komma in och såklart blev det fel ichvhag råkade göra illa henbe och så blev det inget mer.
  • Anonym (Moss)
    Anonym (O) skrev 2020-04-10 20:00:57 följande:

    Det är just därför du ska säga att du inte förväntar dig att ni ska knulla ?såhär i början?. Då är det underförstått att ni ska jobba er dit. Däremot så kommer du ju aldrig kunna få en snabbis under Bolibompa liksom. Du får räkna med att det kommer behöva ta tid när du ska knulla. Och att ha sex utan penetration emellanåt är inte fy skam det heller. En härlig omgång med oralsex kan ju funka det också om man vill ha nåt snabbare. Men absolut förstår jag att du vill knulla också ibland. Och det borde ju gå att jobba fram med en tjej som bara är villig att jobba lite för det (och självklart får du också jobba för det med att få henne ordentligt uppvärmd) Som nån annan skrev, en tjej som gillar att bli fistad borde klara din kuk också. Värm upp henne med fisting först så borde det funka.


    Jo det ör ju helt tätt att säga nåt sånt då. Faktiskt. Men hur ska man säga det utan o helt tappa tråden och sabba stämningen liksom..att bli fistad låter ju inte som nån folksport direkt så var hittar man såna? Jag har träffat många men ingen som sysslat med det. . . Jag tror med på att msn får jobba fram det framförsllt om man e tjej. men då måste man hitta nån som vill det. Och som inte bestämmer sig direkt för att det är omöjligt. . Visst hoppas jag hitta en sån men jag e då jävla kass så jag lyckas alltid göra nåt som gör ont de få gånger nån vill försöka. Och jag kan ju fan inte bli bättre om jag inte får öva.
  • Anonym (O)
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-10 21:40:13 följande:

    Jo det ör ju helt tätt att säga nåt sånt då. Faktiskt. Men hur ska man säga det utan o helt tappa tråden och sabba stämningen liksom..att bli fistad låter ju inte som nån folksport direkt så var hittar man såna? Jag har träffat många men ingen som sysslat med det. . . Jag tror med på att msn får jobba fram det framförsllt om man e tjej. men då måste man hitta nån som vill det. Och som inte bestämmer sig direkt för att det är omöjligt. . Visst hoppas jag hitta en sån men jag e då jävla kass så jag lyckas alltid göra nåt som gör ont de få gånger nån vill försöka. Och jag kan ju fan inte bli bättre om jag inte får öva.


    Jag vet inte, men jag tror inte att det är superovanligt att ha provat eller vilja prova fisting. Jag själv har provat. Inte lyckats helt med makens händer då det tog stopp vid knogarna men det var väldigt nära flera gånger när vi höll på aktivt. Men nu skulle jag inte klara det. Det blir en vanesak. Då hade vi sex dagligen. Försökte fista flera gånger i veckan samtidigt som han slickade. Då var fittan van. Och det var superskönt även om det gjorde lite ont emellanåt. Så bara man håller på ofta så vänjer sig fittan.

    Sen är frågan om du alltid letar efter samma sorts tjej? Det blir ju lätt så. Man har en viss typ man faller för. Kanske vidga vyerna lite? Det kan ju resultera i att du hittar tjejer med lite andra preferenser. Sen ska du ju självklart ändå välja en tjej du själv är attraherad av, inte vem som helst som är villig att knulla med dig.
  • theotherone

    Visst är det fascinerande. Den ENDA gången som kvinnor helt ohämmat raggar på män på FL är när det är män med stora penisar. Och så undrar kvinnor samtidigt varför män är så kukfixerade. Håhåjaja.

Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?