• Anonym (Flytningar)

    Problem i underlivet

    Hej! Jag har nu under flera veckors tid fått mer flytningar än vanligt och de har definitivt inte luktat gott. Jag har varit för lat för att kolla upp det. Det liksom går upp och ner en dag är det jätteilla och en annan dag är det normalt. Men nu efter min senaste mens har det blivit mycket mera. MYCKET flytningar, som är typ ljusbruna och klumpiga samt att jag nu även har klåda där nere också. Orkar inte ha det såhär längre kan inte vänta ut det längre då det inte blir bättre. Jag har testat mig för klamydia och gonorré men det visade negativt. Har herpes från tidigare men har inga blåsor nu. Har lagt en stor beställning från apoteket som kommer här i veckan med lactal balans och intimtvätt. Hoppas på att det ska hjälpa. Någon som haft liknande och fått bekräftat vad det är? Har nyligen också börjat skriva med en kille som vill träffas och VILL INTE att det här ska förstöra något. Så ge mig ALLA råd och tips mot detta tack!!

  • Svar på tråden Problem i underlivet
  • xnfsm

    Det låter som att du har svamp. Det kan vara jättejobbigt, ont, kännas äckligt, klia etc. Gå till en gynekolog och bli undersökt. Det bör vara ganska enkelt att behandla.

  • alynda

    Svamp luktar i regel inte, däremot bakteriell vaginos. Googla på det. Dina symptom är oavsett så pass alarmerande att de bör kollas av gynekolog.

Svar på tråden Problem i underlivet