• Anonym (Anna)

    Jobba som timmis på flera ställen?

    Hej, jag jobbar som timmis på två ställen, och får inte ihop timmarna riktigt. Andra jobbet har jag fått för några veckor sedan och känner att jag behöver jobba mer. Vad tror ni cheferna tycker om jag söker ett till extrajobb, ser de mig som oseriös då eller förstår de om man söker för att man att timmis?

  • Svar på tråden Jobba som timmis på flera ställen?
  • Dexter dot com
    Anonym (Anna) skrev 2020-04-05 15:14:11 följande:

    Hej, jag jobbar som timmis på två ställen, och får inte ihop timmarna riktigt. Andra jobbet har jag fått för några veckor sedan och känner att jag behöver jobba mer. Vad tror ni cheferna tycker om jag söker ett till extrajobb, ser de mig som oseriös då eller förstår de om man söker för att man att timmis?


    Jag tror alla chefer förstår att man har flera arbetsplatser för att få ihop timmar när man går på timmar.
  • Physalis

    Så länge de inte krockar med varandra så tror jag inte de har några åsikter. De förväntar sig nog inget seriöst från en timanställd.

    Möjligen kan det bli problem om det är konkurrerande verksamheter, men det vet jag inte då jag inte är mer bekant med reglerna än att jag känner till deras existens.


    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Jobba som timmis på flera ställen?