• Anonym (-)

    Finns det tjejer som uppskattar blyga killar som vill ha vaniljsex?

    Finns det tjejer som uppskattar blyga hämmade killar som skulle föredra vaniljsex i missionären? Eller behöver det vara vildare än så?

  • Svar på tråden Finns det tjejer som uppskattar blyga killar som vill ha vaniljsex?
  • Anonym (Kvinna)

    Jag gillar absolut vaniljsex och missionären. Men jag gillar inte blyga och passiva killar. Han ska ändå vara dominant!

  • Anonym (20 år tillsammans)

    Fördelen med en blyg (oerfaren) kille är att paret kan lära känna vad man uppskattar tillsammans.
    Mardrömmen för mig skulle vara en porrskadad man som försöker få in allt han sett på film under kärleksakten.

  • Anonym (???)

    Helt ok med vanilj, jag bara funderar över hur det ska ens komma dit, om du är hämmad? 

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (20 år tillsammans) skrev 2020-04-05 17:49:30 följande:

    Fördelen med en blyg (oerfaren) kille är att paret kan lära känna vad man uppskattar tillsammans.

    Mardrömmen för mig skulle vara en porrskadad man som försöker få in allt han sett på film under kärleksakten.


    Samma här, gillar inte heller porrskadade män. Men dom ska inte vara blyga och passiva heller.

    Män som kan ha naturligt sex utan att vara varken porrskadade eller blyga och passiva är perfekt
  • Anonym (C)

    Vaniljsex är helt ok men varför tror du någon kvinna alls vill ha en blyg hämmad kille?

  • Anonym (-)

    Är absolut inte porrskadad även om jag naturligtvis tittat på det ibland. Föredrar amatörporr som verkar äkta och verkar mer romantiskt typ.

    Men det svåra verkar vara att hitta tjejer som alla kan tänka sig blyga hämmade killar. Några måste väl finnas även om de flesta inte gör det?

  • Anonym (vad)
    Anonym (-) skrev 2020-04-05 18:36:10 följande:

    Är absolut inte porrskadad även om jag naturligtvis tittat på det ibland. Föredrar amatörporr som verkar äkta och verkar mer romantiskt typ.

    Men det svåra verkar vara att hitta tjejer som alla kan tänka sig blyga hämmade killar. Några måste väl finnas även om de flesta inte gör det?


    Vad betyder blyg och hämmad? Jag kan väl förstå blyghet, dvs att jag märker att killen är blyg och kanske har svårt att ta första steget i början osv. Men om det betyder att han inte t.ex vågar alls ge sig hän när man skall ha t.ex sex så skulle det nog bli svårt. Men det beror ju på vad blyg och hämmad betyder; på vilka sätt syns dessa drag om du är intresserad av en tjej?
  • Mira86

    Min sambo var väldigt blyg i början när vi träffades, och det var väldigt vanilj. Men med tiden har det blivit vildare och vi har utforskat tillsammans liksom ????

  • Sandrasöt88

    Är det signaturen "beatbox" som gör intåg igen?

  • Anonym (Kvinna)
    Sandrasöt88 skrev 2020-04-05 19:45:58 följande:

    Är det signaturen "beatbox" som gör intåg igen?


    Troligtvis. Börjar bli väldigt många såna här trådar nu.
Svar på tråden Finns det tjejer som uppskattar blyga killar som vill ha vaniljsex?