• Anonym ((Ledsen vän))

    Hatar min kompis mig?

    Hej alla!

    Jag undrar om min vän K.W. hatar mig. Vi skulle gemensamt åka tåg hem till vår hemstad från vår nuvarande plats där vi studerar, men i sista stund ändrar hon avgång. Funderar på om hon gör det för att slippa åka med mig.

    Tror ni att hon hatar mig?

    Hjälp mig!

  • Svar på tråden Hatar min kompis mig?
  • Anonym (M)

    Vad får dig att tro att hon hatar dig? För du baserar väl inte det antagandet på en enda ändrad tågresa?

  • Anonym (Idefix)

    Vi har väl ingen spåkula heller?

    Har ni känt varandra länge?

    Har du gjort något nyligen som du vet att hon störde sig på?

    Har hon kanske bacillskräck så att hon valde en avgång med färre folk pga corona?

    Har hon någon hon måste hjälpa pga viruset så att hon därför behövde stanna lite längre?

    Har hon en snygg kille på gång och han skulle ta den andra avgången?

    Kanske hon bara tycker att du är för på och snackar för mycket och skulle vilja plugga på tåget ner? Både jag och min mamma har vänner som vi träffar lite mer sällan för att de liksom blir för mycket om man uimgås för ofta.

    Har hon extrem mensvärk eller migrän och blev överfallen av det så hon vill vänta tills det värsta har släppt?

    Jag kan nog komma på tio anledningar till och många som inte har med dig att göra alls, men enda sättet att veta är ju att fråga.

  • Anonym (OOO)
    Anonym ((Ledsen vän)) skrev 2020-04-06 13:05:37 följande:

    Hej alla!

    Jag undrar om min vän K.W. hatar mig. Vi skulle gemensamt åka tåg hem till vår hemstad från vår nuvarande plats där vi studerar, men i sista stund ändrar hon avgång. Funderar på om hon gör det för att slippa åka med mig.

    Tror ni att hon hatar mig?

    Hjälp mig!


    fråga henne 
  • Anonym ((Ledsen vän))
    Anonym (Idefix) skrev 2020-04-06 13:16:16 följande:

    Vi har väl ingen spåkula heller?

    Har ni känt varandra länge?

    Har du gjort något nyligen som du vet att hon störde sig på?

    Har hon kanske bacillskräck så att hon valde en avgång med färre folk pga corona?

    Har hon någon hon måste hjälpa pga viruset så att hon därför behövde stanna lite längre?

    Har hon en snygg kille på gång och han skulle ta den andra avgången?

    Kanske hon bara tycker att du är för på och snackar för mycket och skulle vilja plugga på tåget ner? Både jag och min mamma har vänner som vi träffar lite mer sällan för att de liksom blir för mycket om man uimgås för ofta.

    Har hon extrem mensvärk eller migrän och blev överfallen av det så hon vill vänta tills det värsta har släppt?

    Jag kan nog komma på tio anledningar till och många som inte har med dig att göra alls, men enda sättet att veta är ju att fråga.


    Vi har känt varandra ganska länge och det känns lite som att hon stör sig på min blotta existens. Brukar inte hålla jättemycket låda, hon har lite av en aggressiv ton mot mig och ville inte säga varför hon hade ändrat avgång. Tror det är end of friendship nu alltså... :(
Svar på tråden Hatar min kompis mig?