• Anonym (Fan)

    Jag har legat med min nya killes bror

    Jag har träffat en kille i några månader nu och vi är ett par. I helgen hade vi lite grillmiddag hos honom och hans bror med flickvän skulle komma, samt nån mer kompis. När brorsan kommer ser jag att det är en kille som jag legat med för drygt ett år sedan, ett ons och vi har inte haft kontakt sen dess.

    Vad ska jag göra nu? Säga nåt till min nya kille?

  • Svar på tråden Jag har legat med min nya killes bror
  • Anonym (Kim)

    Kände han igen dig? Risken är ju uppenbar att ni kommer att träffas fler gånger när det är familj. Varför inte bara berätta det rakt upp och ner. Ett ons för år sedan. Inget mer med det. Bättre nu än att det kommer fram långt senare att grabbarna dessutom är buksvågrar.

  • Anonym (Man)

    Min fru har legat med sin väninnas sambo, ett par som vi umgås med. Hon berättade själv för mig. Om väninnan vet det känner jag inte till.

  • Anonym (Berätta)

    Jag hade nog berättat, svårt att ta upp det men säg att det blir seriöst och så kommer det upp på fyllan om ett par år, då kommer det att vara svårare att hantera för din kille.

    Risken finns ju även att han väljer att avsluta men sånt här kommer fram förr eller senare.

    Jag försöker att tänka mig in i situationen om det skulle vara tex jag och min syster och killen jag dejtar har legat med henne tidigare, ett ons är liksom inget att hänga upp sig på och om ni inte haft fortsatt kontakt så är det ju solklart inga känslor inblandade men det är klart att det kommer att vara jobbigt... jobbig sits du har hamnat i men så kan det bli ibland, lycka till

  • Anonym (Y)

    Kan du prata med brodern?

    Det är bättre att du berättar än han om han ska berätta...

    Men om ingen av er vill säga nåt då behöver ni inte göra det.

  • viseversa

    Bättre att du berättar än att brorsan gör det. Säg också att det var innan du kände din kille och att det inte betydde något. 

  • ManiLund

    Fan...

    Jag förordar principen att stoppa saker i små lådor, ställa lådorna i garderober, och tänka på annat.

    Men i det här fallet...

    Ni kommer ju att träffas mycket och i alla möjliga sammanhang. Inte säkert det är så hälsosamt om det där gamla engångsknullet ligger och puttrar under ytan...

    Å andra sidan kanske det här är information som din kille inte pallar av att hantera. En del män kan ju inte ta sånt utan det bara äter dom.

  • Anonym (Freddan_gbg)

    Vet inte om jag tycker att du ska berätta.......men risken är stor att det kommer fram förr eller senare ändå. 

    Om jag var din kille så hade jag dumpat dig av två skäl: Dels för att du knullat runt (haft ONS), dels för att du dessutom gjort det med brorsan. 

Svar på tråden Jag har legat med min nya killes bror