• Tue 7 Apr 2020 23:20
    2620 visningar
    42 svar
    42
    2620

    Problem med pruttande flickvän

    Jag har ett problem som jag grubblat över under en tid och känner bara att jag måste få skriva av mig . Jag och min flickvän har varit tillsammans i nästan 2 år, vårt förhållande är underbart och jag älskar henne över allt annat. Nu till problemet, hon pruttar under sex. Och nu menar jag inte att det händer någon gång ibland utan det händer i princip varje gång. Inte nog med att det bara låter, det brukar 9 av 10 gånger lukta också. Blir illamående och avtänd varje gång detta händer och vet inte hur jag ska berätta för henne hur jag känner angående detta. Hennes reaktion varje gång det händer är typ "oops" "ojdå" och sen är det inte mer med det.

    Vill verkligen inte såra henne, men vad ska jag göra? Kan också tillägga att hon aldrig pruttar annars, vilket gör det ännu mer awkward.

  • Svar på tråden Problem med pruttande flickvän
  • Anonym (Karl)
    Tue 7 Apr 2020 23:24
    #1

    Usch, extremt avtändande! Börjar min fru med dessa tilltag då blir hon utan, kan jag lova.

  • Anonym (j)
    Wed 8 Apr 2020 00:10
    #2
    +2

    Är du säker på att det inte är muspruttar?

  • Anonym (ooo)
    Wed 8 Apr 2020 08:02
    #3
    geekfaith skrev 2020-04-07 23:20:57 följande:

    Jag har ett problem som jag grubblat över under en tid och känner bara att jag måste få skriva av mig . Jag och min flickvän har varit tillsammans i nästan 2 år, vårt förhållande är underbart och jag älskar henne över allt annat. Nu till problemet, hon pruttar under sex. Och nu menar jag inte att det händer någon gång ibland utan det händer i princip varje gång. Inte nog med att det bara låter, det brukar 9 av 10 gånger lukta också. Blir illamående och avtänd varje gång detta händer och vet inte hur jag ska berätta för henne hur jag känner angående detta. Hennes reaktion varje gång det händer är typ "oops" "ojdå" och sen är det inte mer med det.

    Vill verkligen inte såra henne, men vad ska jag göra? Kan också tillägga att hon aldrig pruttar annars, vilket gör det ännu mer awkward.


    För det första: det är klart hon pruttar annars, det är bara att du inte har märkt det eftersom du då inte är lika nära. Alla pruttar då och då, även du

    För det andra: Det kan handla om ställningar ni har vid sex, som gör att det "kläms ut" mer luft och att hon inte kan styra över det. 

    För det tredje, som någon redan skriver: kan det vara luft som kommer in vid vaginalt samlag? Det är väldigt vanligt att det kan låta då.

    För det fjärde: vad kan hon göra annat än att säga "ojdå". Deal with it 
  • Anonym (Skrat­ta)
    Wed 8 Apr 2020 08:28
    #4
    +1
    Anonym (ooo) skrev 2020-04-08 08:02:14 följande:

    För det fjärde: vad kan hon göra annat än att säga "ojdå". Deal with it 


    Det är bara att skratta njuta
  • Wed 8 Apr 2020 08:34
    #5

    Muspruttar kan ju låta likt pruttar från bakre hålet, men de luktar inte på samma sätt. Muspruttar tycker jag bara är charmigt. De påminner på något vis om att man gjort något väldigt trevligt.
    Men "äkta" pruttar från rumpan är en annan sak. Det kan vara värt att fundera över om det är något i kosten som hon bör undvika, men man ska inte göra för stor sak av det.

  • Anonym (tips)
    Wed 8 Apr 2020 08:47
    #6

    Köp Redugas på Apoteket.

  • Wed 8 Apr 2020 09:19
    #7
    -1

    Illaluktande fisar under tiden man knullar är ju skitäckligt. Skulle det hända någon gång ibland så visst, shit happends.

    Men återkommande? Äter hon som en sophög dvs bröd, pizzor, godis m.m? Är hon fet? Är man fet äter man alldeles för mycket vilket i sig ger rutten mage.

    Är hon normalviktigt med normala födointag så förklara att det inte är trevligt när det händer och be henne ta minifom eller dimetikon (samma sak) som är receptfri kapsel som också kan fås på recept om så önskas. Denna tar hon 3-4ggr om dagen och det bör bli bättre inom 2 veckor.

    Är hon fet eller äter sopor så hitta en annan kvinna.

  • Wed 8 Apr 2020 10:27
    #8
    Anonym (j) skrev 2020-04-08 00:10:37 följande:

    Är du säker på att det inte är muspruttar?


    Ja, det är inga muspruttar detta handlar om
  • Anonym (Mesig­het)
    Wed 8 Apr 2020 10:30
    #9

    Sådana här petitesser som pruttar får känsliga män att bli avtända..

    Min man och jag släpper brak pruttar sedan 12 år tillbaka och är ihop än idag. Sett varandras spyor osv.

    Hur ska ni män kunna ha långa relationer om ni är så mesiga?

  • Wed 8 Apr 2020 10:38
    #10
    Anonym (ooo) skrev 2020-04-08 08:02:14 följande:
    För det första: det är klart hon pruttar annars, det är bara att du inte har märkt det eftersom du då inte är lika nära. Alla pruttar då och då, även du

    För det andra: Det kan handla om ställningar ni har vid sex, som gör att det "kläms ut" mer luft och att hon inte kan styra över det. 

    För det tredje, som någon redan skriver: kan det vara luft som kommer in vid vaginalt samlag? Det är väldigt vanligt att det kan låta då.

    För det fjärde: vad kan hon göra annat än att säga "ojdå". Deal with it 
    Klart hon pruttar annars med, är inte efterbliven. Men poängen var att hon annars inte pruttar högt och vi pratar aldrig om hennes pruttar då hela samtalsämnet blivit väldigt jobbigt för mig. Det är INTE muspruttar jag pratar om, då hade jag inte nämnt att det luktade. Vet hur muspruttar låter och ter sig. 
Svar på tråden Problem med pruttande flickvän