• Anonym (Ensam)

    Ensam

    Jag vill ju bara träffa någon! Drömmer

    Jag är 33 år, kvinna, har stabilt jobb, eget boende, intressen (om än ganska få), och ser rätt bra ut. (Är inte pinnsmal, utan har några extra kilon.)

    Jag har varit i ett förhållande nästan hela mitt liv, det tog slut för ca 2,5 år sen och sedan dess har jag insett att det är totalt omöjligt att hitta någon ny i dagens samhälle!

    Jag har provat tinder, match, badoo, ragga på krogen, gemensamma vänner och nästintill raggat på gymmet.

    Det blir aldrig någonting! Till 99% vill killarna bara knulla och inget mer, eller så ser de mig bara som en halvdan polare.

    Har varit på max 2 riktiga dejter (middag ute + någon aktivitet) på 2,5 år. Och då sänkte jag till och med mina krav.. 

    Jag vill inte ha "Pelle 84 år" eller "Gustav 67 år". Kräks


    Var finns de normala killarna kring 30 år? Utan barn, som faktiskt vill ha något seriöst?
    För de är då inte på datingsidor eller liknande ställen!

    Existerar dessa ens över huvud taget? Förvånad

  • Svar på tråden Ensam
  • Anonym (Samma sits här)

    Vet inte om det är till någon tröst men jag är också kvinna i samma sits. Blev singel när jag var 31 efter ett långt förhållande (15 år). Nu är jag 38 och har ännu inte träffat någon. Har precis som dig dejtat o försökt men de flesta man träffat har visat sig endast vara ute efter sex :( Nu har jag faktiskt gett upp att försöka träffa någon. Har släppt det helt o ställt in mig på att få vara singel.

    Bidrog inte med något bra här kanske haha men tänkte att det kan vara skönt att höra att man inte är ensam om detta iallafall :)

  • Anonym (?)
    Anonym (Samma sits här) skrev 2020-04-08 17:20:23 följande:

    Vet inte om det är till någon tröst men jag är också kvinna i samma sits. Blev singel när jag var 31 efter ett långt förhållande (15 år). Nu är jag 38 och har ännu inte träffat någon. Har precis som dig dejtat o försökt men de flesta man träffat har visat sig endast vara ute efter sex :( Nu har jag faktiskt gett upp att försöka träffa någon. Har släppt det helt o ställt in mig på att få vara singel.

    Bidrog inte med något bra här kanske haha men tänkte att det kan vara skönt att höra att man inte är ensam om detta iallafall :)


    Vet en världsvan kille med PhD som vill ha en välutbildad kvinna. Jobbar hårt. Kan han vara ngt? Från Holland.40 år.
  • Anonym (-)

    Jag skulle inte ha något emot en kvinna som du om det känns bra och jag klan vänta med att ligga tills det känna rätt. Kan du tänka dig en jämnårig man som är helt oerfaren i allt som har med sex eller relationer att göra?

  • Anonym (Inte din oskuld det är fel på)
    Anonym (-) skrev 2020-04-08 17:43:48 följande:

    Jag skulle inte ha något emot en kvinna som du om det känns bra och jag klan vänta med att ligga tills det känna rätt. Kan du tänka dig en jämnårig man som är helt oerfaren i allt som har med sex eller relationer att göra?


    Jag skulle inte ha något emot en man som är helt oerfaren med kvinnor, som kanske tom är oskuld eller okysst , men då ska det vara självvalt.

    Jag skulle tom föredra en man som var oskuld om det var självvalt för att han ville att första gången skulle vara speciell och något han endast vill dela med en kvinna.

    Ingen vill ha en sexuellt frustrerad oskuld som är desperat efter sex.

    Min dröm är en man som har självförtroende, maskulin energi, intelligent,inte ligger med vem som helst utan är kräsen med vem han delar sin kropp och själ, oskuld (självvalt), och som vet vem han är.
  • Anonym (?)
    Anonym (Inte din oskuld det är fel på) skrev 2020-04-08 18:02:15 följande:

    Jag skulle inte ha något emot en man som är helt oerfaren med kvinnor, som kanske tom är oskuld eller okysst , men då ska det vara självvalt.

    Jag skulle tom föredra en man som var oskuld om det var självvalt för att han ville att första gången skulle vara speciell och något han endast vill dela med en kvinna.

    Ingen vill ha en sexuellt frustrerad oskuld som är desperat efter sex.

    Min dröm är en man som har självförtroende, maskulin energi, intelligent,inte ligger med vem som helst utan är kräsen med vem han delar sin kropp och själ, oskuld (självvalt), och som vet vem han är.


    Vill du dejta mannen jag berättade om?
  • Anonym (Eh va?)
    Anonym (?) skrev 2020-04-08 18:07:39 följande:

    Vill du dejta mannen jag berättade om?


    Varför skulle hon vilja ha någon som är helt oseriös, reser jämnt, kn*llar runt och är kär i sin tjej"kompis"???
  • Anonym (?)
    Anonym (Eh va?) skrev 2020-04-08 18:15:27 följande:

    Varför skulle hon vilja ha någon som är helt oseriös, reser jämnt, kn*llar runt och är kär i sin tjej"kompis"???


    Haha
  • Anonym (-)
    Anonym (Inte din oskuld det är fel på) skrev 2020-04-08 18:02:15 följande:

    Jag skulle inte ha något emot en man som är helt oerfaren med kvinnor, som kanske tom är oskuld eller okysst , men då ska det vara självvalt.

    Jag skulle tom föredra en man som var oskuld om det var självvalt för att han ville att första gången skulle vara speciell och något han endast vill dela med en kvinna.

    Ingen vill ha en sexuellt frustrerad oskuld som är desperat efter sex.

    Min dröm är en man som har självförtroende, maskulin energi, intelligent,inte ligger med vem som helst utan är kräsen med vem han delar sin kropp och själ, oskuld (självvalt), och som vet vem han är.


    Tyvärr inte direkt självvalt. Däremot är jag inte nödvändigtvis desperat efter sex för det. Men kan inte med gott samvete påstå jag har den maskulina energin tyvärr.
  • Anonym (?)

    Det upp och nervända är att det är lätt att tro att PhD killar utländska är bra dejtpersoner men ofta har de många på vänt och vill inget seriöst.

    Utbildning har inte så mkt med att vara bra person att göra.

  • Anonym (Elle)

    Det bästa är, om man tänker efter, att knulla typ 200 män och se sedan vem det blir något med. Ha så mycket 6 som möjligt med så många som möjligt, träffa män samtidigt parallellt så får du ett föhållande med någon av dem snabbast. Jag har själv prövat att dejta flera parallellt och hade sex med dem jag dejtade parallellt och många av dem tyckte att jag var deras tjej så jag har erfarenhet av att det funkar bättre än att sitta och "vänta på den rätte". Dejta och ligg runt så mycket som möjligt funkar bäst. Vet en annan kvinna som gjorde så och efter 1,5 år så gifte hon sig med en av dem hon träffade och de passar varandra perfekt.

    Däremot så har jag bara 6 på MITT initiativ. Blockar de som själva insisterar på 6 online. Jag vill välja själv och de män som skriver om 6 till främmande kvinnor på nätet är ju mentalt efterblivna så blockera dem och svara aldrig på sådant. Samma gäller de män som skickar omkring dick pics - de är totalt efterblivna så blockera dem. De som skriver normalt kan du träffa. Skriver de normala saker är det också sannolikt att de ÄR normala. INGEN normal man skickar dick pics till främlingar som dessutom aldrig bett om en sådan bild. En normal man vet att man inte blottar dicken för folk och främlingar och att man inte pratar om sex med främmande folk. Blockera galningarna, de efterblivna som tjatar om sex. Sedan kan du ha hur mycket sex som helst med de normala männen. De normala vill gärna veta vem de ligger med, så därför pratar de gärna först och lär känna.

Svar på tråden Ensam