• Hohohiheedk3

    Gå till tandläkaren trots snorig?

    Hej alla!

    Nu i coronatider är man osäker på vad man ska göra och inte. Jag har en tandläkare tid imorgon för vet att jag har ett hål. Men stod att det kommer finnas en som frågar hur man mår osv innan man går in för säkerhetsställa så man inte har corona och smittar andra.

    Men känner idag endast snorig men osäker på om jag ska boka om eller inte. Vad hade ni gjort? Jag måste Fixa tanden snarast. Men vet inte om det är corona jag har eller bara tillfälligt snorig.

  • Svar på tråden Gå till tandläkaren trots snorig?
  • Anonym (.)

    Du skall boka om tiden. Just nu går man inte ens om man är endast snorig. Många avbokar så du kan nog få en tid om någon vecka eller två.

  • Anonym (Josefin)

    Självklart ska du inte gå till tandläkaren med förkylningssymtom. Att människor fortfarande ska behöva fråga om sånt här.

    Boka om tiden.

  • Anonym (Anonym 666)

    Du ska ju självisolera dig i nu medan du är sjuk och tills du har minst två friskdagar!

  • Betty Boop

    Hur kan du vara osäker? Hur kan du ha missat informationen om att man ska vara hemma vid minsta symptom. Gå till tandläkare ska du ju då SJÄLVKLART inte göra. De kommer att skicka ut dig direkt!

Svar på tråden Gå till tandläkaren trots snorig?