• Anonym (Anonyma tjejen)

    Kåt av tanken på oskyddat?

    Som rubriken lyder. Jag blir så otroligt galet sugen av att veta att vi kör oskyddat sex. Att han kommer i mig. Känslan av att veta att han kan befrukta mig. Jag går igång direkt. Sexlusten har aldrig varit högre. Jag vill hela tiden. Känns som att det slagit till ordentligt i huvudet. Känns som att alla hormoner och biologin sätter fart. Någon mer som känner samma? Kille som tjej? Har stadig partner kan jag väl säga också ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-24 14:58
    Så till er män; Om ni känner att ni går igång extra när risken finns att befrukta. Hur går tankarna kring det? Varför är det så extra eggande? Och är det när ni är med er kvinna eller utan stadigt sällskap?

  • Svar på tråden Kåt av tanken på oskyddat?
  • 2mtm

    Mmhhh......sexlusten var allt som störst när vi höll på att skaffa barn

    En helt underbar tid

  • Tukt

    Är väl inte så konstigt, då många triggas av risker. Lite som att ha sex ute, där det häftiga ofta är att man blir riskerad att bli påkommen.

  • Anonym (vera)

    Det är naturligt att gå igång på själva meningen med sexet.

  • Anonym (Sundancer)

    Vi lät vår trekants vän komma i henne och det var oerhört spännande bara vi pratade om det...Cool

  • Anonym (Anonyma tjejen)
    Anonym (Sundancer) skrev 2020-04-24 07:53:30 följande:

    Vi lät vår trekants vän komma i henne och det var oerhört spännande bara vi pratade om det...Cool


    Ahhhh de där fattar inte jag haha. Jag skulle aldrig fixa å ha en tredje med som skulle dela på min partner. Hade nog blivit så svartsjuk att ja inte hade klarat av att gå vidare med relationen haha
  • Anonym (Sundancer)
    Anonym (Anonyma tjejen) skrev 2020-04-24 08:50:43 följande:
    Ahhhh de där fattar inte jag haha. Jag skulle aldrig fixa å ha en tredje med som skulle dela på min partner. Hade nog blivit så svartsjuk att ja inte hade klarat av att gå vidare med relationen haha
    Vi är alla olika....tror du haft tanken..eller ?!Cool
  • Anonym (Sanna)

    Jag med. Ända sedan jag blev sexuellt aktiv. Är gift med tre barn numera, och min man vill inte ha fler så tyvärr kommer vi nog inte köra på min största lusthöjare igen. Risken för befrukting gör mig kåtare än något annat....

  • Anonym (Sundancer)
    Anonym (Sanna) skrev 2020-04-24 09:08:19 följande:

    Jag med. Ända sedan jag blev sexuellt aktiv. Är gift med tre barn numera, och min man vill inte ha fler så tyvärr kommer vi nog inte köra på min största lusthöjare igen. Risken för befrukting gör mig kåtare än något annat....


    Bara jag läser det så höjs pulsen, svårt förklara.
  • Anonym (Kvinna)

    Jag går också igång på det. Bästa som finns

  • Xzx

    Finns nog inget som tänder mig mer än att få befrukta en kvinna... Och allt runtomkring det...

  • Livs njutare
    Anonym (Anonyma tjejen) skrev 2020-04-24 08:50:43 följande:
    Ahhhh de där fattar inte jag haha. Jag skulle aldrig fixa å ha en tredje med som skulle dela på min partner. Hade nog blivit så svartsjuk att ja inte hade klarat av att gå vidare med relationen haha
    Kanske prova så du får känslan igen....Cool
  • Anonym (Lyllos)

    Lyllos er som har män som går igång på detta! Min är tvärtom... :(

  • snusaren1
    Anonym (Anonyma tjejen) skrev 2020-04-22 09:02:48 följande:

    Som rubriken lyder. Jag blir så otroligt galet sugen av att veta att vi kör oskyddat sex. Att han kommer i mig. Känslan av att veta att han kan befrukta mig. Jag går igång direkt. Sexlusten har aldrig varit högre. Jag vill hela tiden. Känns som att det slagit till ordentligt i huvudet. Känns som att alla hormoner och biologin sätter fart. Någon mer som känner samma? Kille som tjej? Har stadig partner kan jag väl säga också ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-24 14:58
    Så till er män; Om ni känner att ni går igång extra när risken finns att befrukta. Hur går tankarna kring det? Varför är det så extra eggande? Och är det när ni är med er kvinna eller utan stadigt sällskap?


    nja tänker väll inte på det viset tänker mest att det är skönare utan kådis spräckt en del kondomer i min tid så rätt skönt att slippa den skiten
Svar på tråden Kåt av tanken på oskyddat?