• Liselott81

    Valborg 2020 i Stockholm

    Hur ska ni fira Valborg? Finns det något kul man kan hitta på utan att riskera Corona-smitta?

    Snacka om att man kommer att komma ihåg året 2020...

  • Svar på tråden Valborg 2020 i Stockholm
  • flygrl

    Kommer som vanligt i dessa Corona-dagar ligga rätt lågt och enbart träffas med mina närmaste dvs syskon och föräldrar. Blir det fint väder kommer vi kanske picknicka på behörigt avstånd från andra människor, annars ses vi hemma hos föräldrarna för lite gott att käka och så. That?s it!

  • Liselott81
    flygrl skrev 2020-04-22 19:28:22 följande:

    Kommer som vanligt i dessa Corona-dagar ligga rätt lågt och enbart träffas med mina närmaste dvs syskon och föräldrar. Blir det fint väder kommer vi kanske picknicka på behörigt avstånd från andra människor, annars ses vi hemma hos föräldrarna för lite gott att käka och så. That?s it!


    Ok. Låter trevligt :)
  • flygrl
    Liselott81 skrev 2020-04-22 21:49:02 följande:

    Ok. Låter trevligt :)


    Tack, det blir säkert trevligt.

    Hur går dina funderingar kring Valborg då?
  • Mrs Moneybags

    Det blir nog en lugn middag hemma med familjen. Ska ordna trerätters och gott att dricka. 

    Tyvärr ingen eld i år! Men det kommer fler Valborgsmässoaftnar i framtiden. 

  • Liselott81
    flygrl skrev 2020-04-23 01:32:09 följande:
    Tack, det blir säkert trevligt.

    Hur går dina funderingar kring Valborg då?
    Jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Mina barn ska vara hos pappan så jag är själv. Hade ju varit kul att hitta på något men allting är väl inställt/stängt?
  • Anonym (Valborg)

    Läste här https://valborg2020.nu/ att det kommer finnas möjlighet att se en livestreamad majbrasa för den som inte kan/bör gå ut i Stockholm.

    Är ju inte samma sak som att vara på plats men kanske är bättre än inget

Svar på tråden Valborg 2020 i Stockholm