• Anonym (steril?)

    Farligt??

    Jag har använt min nya vibrator nu typ varje dag i två veckor... ganska mycket om jag ska vara ärlig. Är en Magic wand som vibrerat jättestarkt mot klitoris. Har kommit som lite blod när jag torkar mig och fått lite som mensvärk men tänkt att det varit för att jag "rört till" när jag äter p-piller utan uppehåll, så mensen typ satts igång lite som det gör när jag äter en p-piller lite försent.
    Blir typ rädd ifall man kan bli steril haha?? Men vill typ ändå inte sluta för man kommer på 2 sek och kan göra det om och om igen...

  • Svar på tråden Farligt??
  • Anonym (steril?)

    Nej men för att man trycker så hårt? Och att hela magen vibrerar typ...

  • HasseA

    Jag skulle väl gissa att det  är någon lite skada på slemhinnan som gör att det blöder, på samma sätt som näsduken kan bli lite blodig när man snyter sig mycket. Du får väl hålla lite kolla på det, men steril, det har vag svårt att tro att man kan bli.

    En wand är ju rätt speciell, jag använder den rätt ofta på min fru - och man vill ju rätt gärna bara hålla på, så det kan jag förstå om du vill också. En risk kan väl möjligen vara att du blir så van vid de starka vibrationerna att du får svårare att komma av mindre stimulans. Men jag har inte så mycket belägg för det mer än vad jag läst här och på andra ställen, om snabba/små vibratorer där kvinnor vittnat om att de blivit som stumma av för mycket användande. Men också att det gått över där de hållit uppe några dagar.


Svar på tråden Farligt??