• Anonym (Fiffi­)
    Mon 27 Apr 2020 08:12
    1379 visningar
    17 svar
    17
    1379

    I sanningens namn

    Anonym (Lunatic) skrev 2020-04-25 09:55:53 följande:

    Förlåt för ömma tår. Det var inte meningen att såra någon. Bara en genuin fråga om ni gör knipövningar eller inte efter att ha förlöst barn eftersom det är vetenskapligt bevisat att det hjälper och jag har upplevt att kvinnor som fött barn är slappare. Jag ville inte veta om ni var slappa eller tighta men det här var visst lite känsligt. Förlåt och vi stryper åt tråden här.


    Det är ju högst individuellt hur man ser ut både före och efter förlossning. Man måste ju lixom referera till sig själv för att ens kunna svara på frågan.

    Så för att svara på din fråga, jag har fött 4 ungar och kan inte påstå att killar tyckt det varit slappt, ingen har sagt något och jag har aldrig upplevt att de har svårt att komma eller på annat sett visat att det skulle varit ett problem. Men av det är det ju svårt att dra en slutsats när jag faktiskt inte frågat killarna i fråga om hur vida dom tycker jag är slapp eller inte. Men har haft skönt sex med flertalet killar som uttryckt att jag varit skön. Så ja, fritt att tolkas.

    Kan det vara så att de du träffat på helt enkelt är större? Lika väl som att man kan träffa på bara killar med liten/stor snopp. Slumpen avgör ju.
Svar på tråden I sanningens namn