Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Ha sex med min kille som åskådare

Fre 24 apr 22:09 Läst 0 gånger Totalt 26 svar
    Anonym (Dixie­)
    Visa endast
    Fre 24 apr 22:09

Min sambo tänder på tanken att jag har sex med en annan kille inför honom. Jag har verken sagt ja eller nej till det men nu har han snackat med en kompis om han är sugen o jag vet inte hur jag ska göra. Är helt ärligt lite sugen men samtidigt rädd för att det kmr kännas jätte konstigt.

Nån som testat? Bra? Dåligt? Främling eller med nån man känner?

• Fre 24 apr 22:47 #1 +1

Det låter spännande. Jag hade gärna ställt upp också :)

• Anonym (Kansk­e)
    Visa endast
    Fre 24 apr 23:35 #2
    Anonym (Dixie) skrev 2020-04-24 22:09:22 följande:

Min sambo tänder på tanken att jag har sex med en annan kille inför honom. Jag har verken sagt ja eller nej till det men nu har han snackat med en kompis om han är sugen o jag vet inte hur jag ska göra. Är helt ärligt lite sugen men samtidigt rädd för att det kmr kännas jätte konstigt.

Tycker att du ska tänka dig för.. Det kan ju bli jäkligt konstigt.. Kanske börja lite light.. Ha sex i samma rum.. Köra peting.. Det som kan låta som en bra idé kan ju förstöra för livet..hur pass seriösa är ni i förhållandet?

Bolla frågorna med varandra.. Prata och bli säkra..
  • Anonym (XXX)
    Visa endast
    Fre 24 apr 23:50 #3

Har varit med som åskådare på det du beskriver.

Jag och fler såg på när en killes tjej deltog i trekant med två främmande killar.

• Lör 25 apr 00:08 #4 +1

Det är inte konstigt , många som gör det . Jag hade också kunnat testat med min sambo :)

• Anonym (...)
    Visa endast
    Lör 25 apr 01:06 #5

Jag har gjort det, är tjej. Var sjukt nervös men hade bollat alla tankar jag kunde komma på med min man och fick honom att lova att om det på något sätt skulle äckla honom fick han bara glömma det, det fick INTE förstöra mellan oss. Det var han som ville... Han uppskattade det, jag också! En kul grej att göra ihop ibland! Vi gjorde det med en främling!

• Lör 25 apr 01:08 #6 +1

jag har gjort det för att jag ville det och då fick han titta på

• Lör 25 apr 01:58 #7
    Calabria skrev 2020-04-25 01:08:04 följande:

jag har gjort det för att jag ville det och då fick han titta på

Hade du kunnat göra med en främling ?
  • Lör 25 apr 08:02 #8 +1

Det viktiga är vad du känner och känner du inte för det (ännu?) ska du absolut inte göra det. Det är en sak att leka med tanken men det ska ju kännas rätt för att göra det.

Att han redan bjudit in något utan ditt samtycke är ett en stor röd flagga, det är inte ok och han har gått över en gräns vilket ni borde prata om det innan ni gör något.
  • Lör 25 apr 08:52 #9

Har träffat par där hotwife/cuckold varit deras grej sexuellt, låter som din kille har den typen av sexuella fantasier och det är ju inte helt ovanligt. Grejen som sådan kan vara otroligt häftig för alla parter men det gäller ju att göra det hela rätt annars är risken att det i stället blir väldigt fel.

Finns mycket att säga om det men väldigt kort; se till att snacka igenom det hela, gå lite djupare i fantasin innan ni sen eventuellt börjar förverkliga den. Var klara med att det förverkligas vare sig för hans eller din skull, ni gör det som par. Lika viktigt att den ni tar in fattar det. Ska det bli bra handlar det inte primärt om att ha sex med dig inför din kille. Han har faktiskt sex med ett par även om din kille är passiv, stor skillnad.

Slutligen, ska ni förverkliga det undvik att blanda in kompisar, det är att be om problem. 

• Lör 25 apr 10:16 #10

Det är nog väldigt viktigt att analysera vad i det hela som är en turn-on.
    I de flesta fall finns det en aspekt av dominans och förnedring, men inte alltid.
    Så går man i i det och utgår från att det bara är för att se sin partner ha skönt, med en annan, så riskerar mycket gå förlorat. Är det tvärt om så är det ju risk att man förnedrar sin partner på ett sätt som inte är så bra.
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll