• Lemala

    Hennes pappa sa fäskhjärna

    Min dotter ringer är ledsen, förtvivlad för att hennes pappa sagt fläskhjärna till henne. Jag blir så fruktansvärt arg när jag hör det där. Men fastän att jag sms:ar eller talar om till honom att det inte är ok att säga så till ett barn, händer det igen, ifall han blir arg eller stressad, att han skriker skällsord som verkligen går över gränsen.

    Jag känner mig så arg, frustrerad och maktlös.

  • Svar på tråden Hennes pappa sa fäskhjärna
  • Långbenopluto

    Fast så farligt är det inte..... i alla fall om det är sagt i konflikt, din dotter fattar väl att han inte menar det?

    Och vad sa din dotter innan eller efter? Antar att hon är rätt så duktig själv att häva ur sig fina ord.

  • Persikaplommon
    Lemala skrev 2020-04-25 03:24:38 följande:

    Min dotter ringer är ledsen, förtvivlad för att hennes pappa sagt fläskhjärna till henne. Jag blir så fruktansvärt arg när jag hör det där. Men fastän att jag sms:ar eller talar om till honom att det inte är ok att säga så till ett barn, händer det igen, ifall han blir arg eller stressad, att han skriker skällsord som verkligen går över gränsen.

    Jag känner mig så arg, frustrerad och maktlös.


    Hur gammal är din dotter?
  • Kodia

    Vad sa eller gjorde din dotter innan pappan sa så? Hur reagerar du när dottern berättar det för dig? Hur är ditt och pappans förhållande?

Svar på tråden Hennes pappa sa fäskhjärna