• Anonym (Konstigt)

    Adhd medecin.kan detta verkligen vara sant ? Någon mer som blivit extremt mycket smartare?

    Methylfenidat. Det förändrade mitt liv så mycket så att jag börjar se möjligheter med varenda sak jag gör i livet.

    Jag skulle få sparken 3 dagar efter intag av första tabletten.Jag lämnade barnens mamma 6 dagar efter första tabletten.jag blev även befodrad 3 månader efter första intaget av min medecin mot min adhd.

    Samma dag som jag intog metylfenidat och åkte hem till frugan som har totalt blåst brallorna av mig. Otrohet lögner i hela 14 år.

    Jag berättade inte för frugan att jag börjat ta medecin.jag levde en vecka med denna kvinnan där jag har medecin i kroppen och förstod hela mitt liv på denna vecka.

    Kvinnan som lurat mig på pengar ,otrohet och kontrollbehov.

    En röd personlighet har jag men har levt o tassat på tå fram tills första intaget. Där frugan påstod att jag är psykopat och att jag ska bli snällare och inte köra över folk.

    Angående arbetet så har jag tagit min personlihet i kontroll och äntligen satsar på mitt riktiga "jag"..

    Min kommunikation har gått ifrån långdragna onödiga förklaringar.seg i mitt tal och inte kommer till poängen.

    Allting går fort,jag förstår extremt fort och ändå kan hålla alla bollar i luften.Jag är rak och bestämd i min kommunikation. Folk respekterar mig på jobbet och visar 100%respekt. Något som inte fanns innan.

    Jag frågade min läkare om detta verkligen kan stämma att det blir en sådan här skillnad.

    Shit,jag har blivit så lurade genom hela livet.du kan inte lura mig längre.

    Att jag ser folk som dumma nu,är väldigt oförskämt uttal ifrån mig. Jag ser folk som sega. Jag tänker bara kom till saken och inget annat.

    Har någon mer fått eller känt den här effekten ? Jag har pratat med min läkare där dom säger att en så stor skillnad är ovanlig,men det händer.

    Jag har bett min läkare om att göra om alla tester och att allt ska dokumenteras ner.svaret jag fick var inget nej. Då dom tydligt på psykiatriska ser extrem skillnad i mitt bemötande och tal.

Svar på tråden Adhd medecin.kan detta verkligen vara sant ? Någon mer som blivit extremt mycket smartare?