• Sun 3 May 2020 07:36
    261 visningar
    1 svar
    1
    261

    Remiss för fetmaoperationen

    Hej

    Jag har många funderingar och visste inte vart och vem jag ska fråga tills jag hittade familjliv sidan!

    Jag fyller 18 om två månader och jag funderar på att göra fetmaoperationen och att få remiss men jag undrar om jag kan skicka egen remiss även om jag har inte fyllt 18 för jag läste att det tar typ 3 månader tills jag får ett svar och tills denna tid jag kommer redan har fyllt 18. Jag är 165 och väger 110, jag mår inte bra alls har varit tjock sen jag va 10 år gammal, har testat att gå på alla diet typer och motion, allt som man kan tänka på!

    och nu tänkte räcker det för jag vill leva bra liv, jag vill att andas bra, jag vill gå utan att det känns tungt på hjärtat och knän, jag vill så enkelt att leva och må bra. Har många andra problem som Polycystiskt ovarialsyndrom ? PCOS vilket lider till problem med mens och sånt, ibland min mens kommer en gång varje 6 månader ibland inte. Jag vill bara ger en blick hur mitt liv ser ut. Jag har depression från min kropp och strech marks som täcker hela min kropp. Vad tror ni deras svar kommer bli? Kommer de godkänna operationen eller inte? Jag orkar inte riktigt att höra igen ?ät bra och motionera då du kommer gå ner i vikt?.

    Förlåt min svenska ????har varit i Sverige för 5år bara.

    Tack så mycket.

  • Svar på tråden Remiss för fetmaoperationen
  • Sun 3 May 2020 18:32
    #1

    Men du har ju fått svar i den andra tråden....

Svar på tråden Remiss för fetmaoperationen